Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te kaikki naiset, jotka haluaisitte kokeilla seksiä naisen kanssa

Vierailija
09.08.2012 |

Tiedän, että teitä täällä palstoilla pyörii, nuo keskustelut saavat aina paljon viestejä ihan meiltä tavallisilta äiti-ihmisiltä, jotka saatamme olla naimisissakin.

Minua kiihottaa aivan järjettömästi ajatus seksistä toisen naisen kanssa. Usein mietinkin, että miksi ihmeessä en kokeilisi. Mutta mitenpä kokeilet kun ei ole sitä jonka kanssa kokeilla? :) Eli löytyisikö täältä muita? Jos vielä sattuisi osumaan kohdalle joku samanhenkinen samalta alueelta, niin miksipä ei...? ;)

Minä olen 33-vuotias hoikka, kurvikas vaaleahiuksinen naimisissa oleva nainen pk-seudulta.

Muita??!

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin. Jos tilaisuus koittaisi, niin miksei.

Vierailija
42/44 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on näissä piireissä turha kysellä moista, kun ikää on yli 40 v ja alueena Itä-Suomi... Olen parisuhteessa, heterosellaisessa, lapsiakin on. Kuitenkin mieli halajaaa kokea ja kokeilla naisen läheisyyttä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

orgasmia miesten kanssa, ainoastaan naisten kanssa. Kiihotun itse niin paljon toisen naisen koskettamisesta, että se tuntuu olevan ainoa tie orgasmiin. Pidän toki myös naisen kosketuksesta ihollani enemmän kuin miehen. Minulla on jo rakastajatar, kannatan ehdottomasti kaikille naisille rakastajattaren hankkimista :)

Vierailija
44/44 |
11.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on näissä piireissä turha kysellä moista, kun ikää on yli 40 v ja alueena Itä-Suomi... Olen parisuhteessa, heterosellaisessa, lapsiakin on. Kuitenkin mieli halajaaa kokea ja kokeilla naisen läheisyyttä.

lappeenrannasta kokeillaan!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi