minttu vettenterä + 2 mans
jos kirjottaa keksityn kirjan, voidaan lapsia kiusata
mut jos lisäks kotona asuu kaks miestä, kiusataans siitä lapsia, kun koulut taas alkaa "taiteilijan" vapaudella voi harrastaa avioelämän kaltaista elämää kahdenkin miehen kanssa
Kommentit (15)
"""Lisäksi siihen on syynsä miksi Miksun ja Riikan blogimerkinnät päättyivät jo alkuvuodesta. Projektista tuli liian raskas ja heidän oli vetäydyttävä pitämään huolta itsestään. Myös median viime aikainen "hyökkäys" ei ole herättänyt suuremmin luottamusta. Media tahtoo sensaatiojutun, jossa ihmisten yksityisyydellä ja oikeudella omaan rauhaan, ei ole mitään merkitystä. Nyt jokainen voi miettiä kuinka moni olisi valmis antamaan haastattelua lapsensa haudalla?
Miksi kukaan ei netissä osaa kertoa kuka Elisa oli tai mistä koulusta?
Tämä on ollut yksi projektimme suurimpia haasteita. Nettikirjoitteluja on aina - myös Elisan kuolemasta on ollut. Elisan kuolemaan liittyviä tietoja on muutettu, jotta Elisa ei olisi tunnistettavissa. Olemme projektin alusta asti painottaneet, että kyse on fiktiivisestä tarinasta tosielämän ihmisistä. Elisa on ollut olemassa. Tämän vanhemmat ovat olemassa. Elisaa kiusattiin koulussa ja Elisa tappoi itsensä. Elisan isä on ollut koulukiusaaja ja hän on pyytänyt anteeksi vanhoilta kiusatuiltaan. Tässä minun nähdäkseni tarinamme pääasiat. Ne voin vannoa ja vakuuttaa kaikki todeksi."" - minttis
Muaha-ha-ha.
Mikä satutäti.
melskata nyt kiusaamisesta, kun aiheuttaa itse omille lapsilleen kiusaamisen aiheita
riihimäel on nyt muotii antaa koti yksinäisille ;)
kyllähän kahden miehen välissä on paljon kivempi nukkua
huomaa miten muita kiusataan, muttei sitä että itse kiusaa
"And you're totally fogged in your head
If you were serious right now when you said
That it's because they will be bullied in school
cause that means you let the bullies set the rules"
kaksi miestä samassa taloudessa, nukutaan samassa sängyssä, harrastetaan yhessä
eli tosi sekavaa
ja englanniksi sen on two men.
Vaikea uskoa, että tällaistakin joutuu kielioppinatsi korjaamaan.
voi kuvata sanalla kiusaaminen.
Vaikka mua ottaa päähän koko Enkeli-Elisakeissin falskius, Vettenterän kiemurtelu ja vaikeneminen, olen samaa mieltä että tällainen lällättely on tyhmää ja kääntyy itseään vastaan.
ja englanniksi sen on two men. Vaikea uskoa, että tällaistakin joutuu kielioppinatsi korjaamaan.
se on poliisi sitten virallisesti kertonut ettei petosta ole tehty, mutta ei se kerro sitä valehteliko tämä harrastelija kirjoittaja
jos jollain on kaks miestä....hmm..hyvinhän sillä sit on asiat
kyl kelpais mullekin ;)