Rumin naama? Saisiollako?
Kommentit (6)
usein ajatellut, että Pirkko Saisio on jotenkin "kirveellä veistetyn" näköinen. Miehekäs lepakko... Tytär Elsa melko kaunis. Ilmeisesti Elsalla on kaunis isä ;)
on erittäin karismaattinen. Hänen kasvojensa tietty kirvelläveistettyys ei musta ole silla "rumaa" kuin esimerkiksi harkimolla, jonka leuaton kaksoileuka on käsittämätön kombo ja etova.
Saisio on rumankaunis, ja hänessä kiehtoo se vallan, älykkyyden ja uskaltamisen aura.
Harmi kyllä en viitsi tällaiselle palstalle kuvaa laittaa.
Mutta siis mulla on tosi pöljän näköinen naama. Yläosastaan (otsasta) kapea, ja leviää alaspäin leveiksi pyöreähköiksi leukaperiksi. Semmoinen klassinen munapää siis. On lyhyt ja valtavan leveä nokka, vähän kuin neandertalilaisilla jossain tiedeohjelman kuvissa oli. Pienet tihrusilmät syvällä päässä, isot silmäpussit alla. Ja valtavan iso suu ulkonevine töröhuulineen. Leukaa ei ole, vaan naama luisuu luiskana töröhuulista kaulaan, jossa on parit läskipussi-kaksoisleuat.
Nuorempana kärsin valtavasti ulkonäöstäni mutta nykyisin joskus ihan naurattaa kun katson peiliin. Ainoa haitta on että kukaan mies ei ole minua huolinut!
Niin ja noista julkkiksista - kun tän näköistä naamaa päivästä toiseen peilistä katselee niin en kyllä pidä ketään julkkista yhtään rumana. Saisiokin on mun silmään ihan tavallisen näköinen vaan.
Harmi kyllä en viitsi tällaiselle palstalle kuvaa laittaa.
Mutta siis mulla on tosi pöljän näköinen naama. Yläosastaan (otsasta) kapea, ja leviää alaspäin leveiksi pyöreähköiksi leukaperiksi. Semmoinen klassinen munapää siis. On lyhyt ja valtavan leveä nokka, vähän kuin neandertalilaisilla jossain tiedeohjelman kuvissa oli. Pienet tihrusilmät syvällä päässä, isot silmäpussit alla. Ja valtavan iso suu ulkonevine töröhuulineen. Leukaa ei ole, vaan naama luisuu luiskana töröhuulista kaulaan, jossa on parit läskipussi-kaksoisleuat.
Nuorempana kärsin valtavasti ulkonäöstäni mutta nykyisin joskus ihan naurattaa kun katson peiliin. Ainoa haitta on että kukaan mies ei ole minua huolinut!
Niin ja noista julkkiksista - kun tän näköistä naamaa päivästä toiseen peilistä katselee niin en kyllä pidä ketään julkkista yhtään rumana. Saisiokin on mun silmään ihan tavallisen näköinen vaan.
tuntuu pahalta, kun tulee itsekin välillä vastailleeksi tällaisiin rumuusketjuihin ja irvailleeksi ihimisiä, mä siis haukuin harkimoa.
Sä vaikutatat tosi symppikseltä kirjoituksesi perusteella, et vello itsesäälissä ja annat älykkään vaikutelman, osaat kirjoittaa hyvin. Kaikkea hyvää sulle, pidä pää pystyssä!
Itse olen myös ruma! Olin iki-sinkku siksi (ja ainoastaan, koska minua kehuttiin aina mukavaksi ja ihanaksi ihmiseksi) koska olin siis todella ruma! Olen malli-ihanteiden vastakohta, lyhyt, ei kaulaa, turpeinen raskas naama ja ohuet, latistuvat hiukset, huono iho, peruna nenä jne
Ihmettelen sitä, miksi varsinkin miehet kuittaavat minut nähdessään jotakin inhottavaa. Ja sitä, että kaikki eivät usko, että tätä oikeasti tapahtuu. Ravintolassa esim. joku täysin tuntematon ihminen (aina mies) saattoi laukaista minulle päin naamaa räkäisesti nauraen, että "tiesitkö että olet rumin mun näkemä ihminen?" tai "mitä vittua tuollainen porsas täälä tekee, mene kotiin siitä röhkimään".
Aivan kuin rumilla ihmisillä ei olisi mitään oikeutta yksityisyyteen, ihmisarvoon ja samankaltaiseen kohteluun kuin muilla kanssaihmisillä.
Miksi rumuus saa joissakin ihmisissä esiin omat huonot puolet? Miksi rumuus ja lihavuus ärsyttää niin paljon? Miksi rumuutta ei osata sietää?
Välillä tuntuu, että rumat ja lihavat ihmiset ovat kuin nykyajan juutalaisia natsiyhteiskunnassa, jossa kauneuden ja hoikkuuden ihanteenpaineet saavat aikaan tällaista ylikorostettua halveksuntaa ja syrjintää. Onhan se todettu ihan tieteellisestikin, että rumat ihmiset työllistyvät huonommin kuin kauniit, vaikka olisivat pätevämpiä kuin se kauniimpi osapuoli.
taas on jumalaisen kaunis