Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinusta otetut valokuvat

Vierailija
08.08.2012 |

Vastaavatko sinusta otetut valokuvat omaa mielikuvaasi sinusta? Itse joka kerta nähdessäni jonkin minusta otetun kuvan olen ihan ihmeissäni ja hieman kauhuissani, senveran kamalalta ja erilaiselta näytän kuin olin kuvitellut! Huono ryhti, kalpeus, roikkuvat posket yms.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin miltä peilissä näytän tai miltä kuvittelen mielessäni näyttäväni :O

Kuvittelen olevani karsea finninaamainen läski, ja kuvissa näytänkin kuitenkin ihan suht normaalipainoiselta, ihokin ihan tavallinen eikä finnit paistakaan kuten luulen.

En tosin uskalla oikein ajatella että valokuvat pitäisivät paikkaansa, ehkä onnistun vaan jotenkin valokuvissa, ehkä kuvakulmat ja valotukset ovat oikeita, ehkä osaan luonnostani poseerata... tai jotain?

Vierailija
2/8 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mä inhoan ihmisiä jotka ottaa kuvia lupaa kysymättä. Musta on otettu hyvä kuva vissiin viimeksi joskus viis vuotta sitten. En halua valokuviin. En halua tietää että näytän siltä miltä näytän kuvissa. Mies onneksi alkaa tämän jo pikkuhiljaa käsittämään. Mulle on aivan sama vaikka musta ei otettais yhtään kuvaa enää ikinä. Hääkuvatkin on jossain haudattuna vaatehuoneeseen. Ei yhtään hyvää kuvaa niissäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuvissa aina todella idiootilta, monivammaiselta...

En tajua, mikä on vikana. Miksi muiden ihmisten naamalla olevat ilmeet on jotenkin normaaleita, mutta mä oon aina se kuvan pilaaja? Ihan sama, oliko otettu kuva tarkoituksella vai salaa.

Sen lisäksi näytän kuvissa mielestäni 20 kg painavammalta, kuin muuten näytän.

Vierailija
4/8 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskon, että jotkut vaan on kuvauksellisia - mä en, muuten oon ihan ok =)

Vierailija
5/8 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä sen takia halua tulla valokuvatuksi.

näytän kuvissa yleensä todella oksettavalta, vaikka luonnossa olen ihan hyvännäköinen. valokuvissa mulla on superpaksut posket ja pyöreä naama, nykerönenä (oikeasti nenäni on aivan suora), ruman väriset hiukset (nätit luonnossa), todella kummalliset ilmeet, ruma hymy... myös kroppa on outo - ei lainkaan rintoja ja jalat näyttävät kilometrin pituisilta tolpilta. livenä olen ihan sopusuhtainen enkä todellakaan omista liian pitkiä jalkoja.

Vierailija
6/8 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua on kuvattu ihan vauvasta asti paljon ja olen myös itse valokuvaaja... kuvaan jonkin verran itseäni ja olen kuvannut myös lihavia ihmisiä. Tiedän miten kuvassa tulee olla ja miten kuva tulee ottaa että siinä tulee parhaat puolet näkyviin. Tuossa tilanteessa jossa tuo läskikuva on otettu mieheni vaan näpsi kuvia... halusin kuitenkin nätin kuvan itsestäni ja lapsestani joten ohjasin miehen ottamaan kuvan oikeasta kohdasta. Eli mulla on tosta tilanteesta myös kauniskin kuva... mutta tossa kuvassahan se totuus näkyy... kyllä mä näen sen peilistäkin.

tarkoitan tällä sitä että saan myös itsestäni hyviä kuvia kun ne on oikein otettu :)

Vierailija
7/8 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä ihan kaunis, ainakin meikattuna, mutta kuvissa saatan olla ihan ihmeellisen näköinen, siis olen aika ilmeikäs ja eläväinen, joten mulla on usein suu auki..! Minäkin huomasin kuvasta ekan kerran pari vuotta sitten, että mulla on huono ryhti. On minusta onnistuneitakin kuvia onnistuttu saamaan, mutta osa on semmosia, ettei niitä voi ihmisille näyttää!

Vierailija
8/8 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

valokuvaajana tähän törmää usein, kun vedän kameran esiin niin malli näyttää paskaa nielleeltä ja kuva ei vastaa yhtään todellisuutta... vaatii tosiaan taitoa osata kuvata ihmistä joka pelkää joko suoraan tai vaistomaisesti kameraa...

t. se läski

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi yhdeksän