Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi jotkut vastailee noihin huumoriketjuihin ihan tosissaan?

Vierailija
08.08.2012 |

Onko jotkut oikeasti ihan hirveän tyhmiä/tosikkoja?

Vai onko tosissaan vastaaminen selvästi huumorilla esitettyyn kysymykseen kannanotto johonkin? Mihin? Että ei saa pilailla vakavilla asioilla tms.?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tätä elämää tartte aina niin tosissaan ottaa

Otit sen niin tai näin, se loppuu kuitenkin ennen kuin osasit edes aavistaa. :)

Vierailija
22/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta täällä on tänään aika monta tosi hauskaa aloitusta.

Kiitos hyvistä nauruista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että yrittäisin arvella kuka on tosissaan ja kuka ei :D Oletukseni on että provoja ja tosikkoja on sekaisin satunnaisella suhteella.

Itse saatan myös mielialasta ja tuulen suunnasta riippuen vastata joko huumorilla tai sitten tosissani. Joskus vastaan myös huumorilla tosissani ;)

(ja tämä on ihan vakavissaan kirjoitettu)

Vierailija
24/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja loppuviimeeksi... onko sillä edes niin paljon eroa, onko juttu kirjoitettu tosissaan vai huumorilla?

Itse työskentelen ensihoidossa ja tiedän, että elämän raskaita asioita jaksaakseen on oltava huumoria mukana niissä rankoissakin jutuissa. Muuten ei jaksa.

Vierailija
25/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossa "minä 25v" ketjussa? Voiko joku valottaa asiaa?

Vierailija
26/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joko olet valinnut miehellesi kevätpuvun" tms. Ekat 10 vastausta oli tyyliin: "siis mitä, mun mies osaa kyllä itsekin valita vaatteet, kiitos vain. Mitäs oot nainu tuollaisen tossukan". Silloin mietin, että joko ne ihmiset on a) helkkarin tyhmiä tai b) vitun tosikoita.

Vierailija
27/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
28/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joko olet valinnut miehellesi kevätpuvun" tms. Ekat 10 vastausta oli tyyliin: "siis mitä, mun mies osaa kyllä itsekin valita vaatteet, kiitos vain. Mitäs oot nainu tuollaisen tossukan". Silloin mietin, että joko ne ihmiset on a) helkkarin tyhmiä tai b) vitun tosikoita.

Vierailija
29/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että luulette nauravanne muiden tyhmyydelle kun ne muka ottavat teidän vitsialoituksenne tosissaan, ja ne taas sitten nauravat teidän tyhmyydellenne kun te ette tajua että he eivät ole tosissaan - kukaan ei oikeasti usko näihin tyhmiin mukanokkeluuksiin mutta kaikki haluavat uskoa että joku muu muka on niin tyhmä että uskoo...

Joka hengen ketjusta suurin osa luulee olevansa just se joka hiffaa miksi on itse fiksu ja muut tyhmiä. Niin väsyttävää kun tyhmät trollit toisiaan muka älyttävät.

Vierailija
30/30 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta hauskin vastaus tuohon on juuri vastata muka tosissaan. Silloin vastaaja ei ole tyhmä eikä tosikko. Minusta ainakin tuollaiset ketjut ovat oikein kivoja.