Häät olisi tiedossa mutta
yöksi emme voisi jäädä ja matkaa on 600km yhteen suuntaan.
Mielestäni ei ole mitään järkeä lähteä koska vihkimisen ehkä ehtisime nähdä ja sitten saisikin jo lähteä kotia kohti.
Mies taas haluaisi lähteä.
Äänetys! Mennäkkö vai ei?
Kommentit (14)
Yöksi emme voi jäädä koska koirille (4) ei ole hoitajaa, ulkoiluttaja kyllä. ap
Häitä varten tuollaista matkaa.
Koittaisin kyllä miettiä muita vaihtoehtoja, esim. lähteminen häihin yöpyen koirien kanssa. Mulla on myös 4 koiraa (pientä) ja tulee niiden kanssa kesällä matkailtua. Häihin toki ei koiria voi ottaa mutta majoituksessa ne varmaan voisivat sen aikaa olla.
Mikä tossa on vaikeeta. Milloin on vihkiminen ?
Me oltiin häissä, jossa vihkiminen oli klo 15, oli kunnon bileet, 3 ruokalajin tarjoilut, kivaa ohjelmaa, bändi soitti 3 settiä jne jne. Me päätettiin että lähdetään viim klo 24, lähdettiin puoli tuntia aikaisemmin, ajettiin yötä vasten Jyväskylästä Helsinkiin. Tiet tyhjöt, kesti reilu 4 h. Aamulla nukuttiin myöhään.
Jos ei huvita, silloin ei huvita. Mua huvitti.
Itse en koirien takia jättäisi menemättä, varsinkin jos ei ole aikoihin nähty ko. ystävää. Kyllä ne koirat 1 yön pärjää yksinkin, vai onko ne ulkokoiria, häkissä?
Ja silloin voisi huoletta jäädä illaksi juhlimaan.
Itse en koirien takia jättäisi menemättä, varsinkin jos ei ole aikoihin nähty ko. ystävää. Kyllä ne koirat 1 yön pärjää yksinkin, vai onko ne ulkokoiria, häkissä?
vuorokaudeksi yksin. Eikä varsinkaan niitä ihmisrakkaita sisäkoiria jotka ovat tottuneet että kotiväki on aina paikalla. Kyllä mun koirat ainakin itkisivät ikäväänsä sisällä jo kovin jos yli 12 tuntia alkaisi yksinoloaika olla.
vuorokaudeksi yksin. Eikä varsinkaan niitä ihmisrakkaita sisäkoiria jotka ovat tottuneet että kotiväki on aina paikalla. Kyllä mun koirat ainakin itkisivät ikäväänsä sisällä jo kovin jos yli 12 tuntia alkaisi yksinoloaika olla.
Jos niiden elämän aikana jätät ne pari kertaa yksin yli 12h:ksi. Eri asia jos puhutaan pennuista.
Mikä tossa on vaikeeta. Milloin on vihkiminen ?
Me oltiin häissä, jossa vihkiminen oli klo 15, oli kunnon bileet, 3 ruokalajin tarjoilut, kivaa ohjelmaa, bändi soitti 3 settiä jne jne. Me päätettiin että lähdetään viim klo 24, lähdettiin puoli tuntia aikaisemmin, ajettiin yötä vasten Jyväskylästä Helsinkiin. Tiet tyhjöt, kesti reilu 4 h. Aamulla nukuttiin myöhään.
Jos ei huvita, silloin ei huvita. Mua huvitti.
Ja ap:n matka on 600km. Siihen menee 7-8h.
menisin, tietenkin, ja mies jäisi koirien kanssa kotiin, jos ei tosiaan ole mitään koirahoitolaa matkan varrella jonne koirat voisi jättää hoitoon.
Tai vanhoista koirista, tai kroonisesti sairaista koirista, tiineistä koirista (nimin. toinen terve 12 v. ja toinen epileptikko). Ei tulisi mieleenkään jättää yöksi yksin. Ihan jo sen takia, että on kohtalaisen (kirjaimellisesti) kusinen temppu jättää sisäsiisti eläin kärvistelemään rakko/suoli täynnä yli 12 tunniksi ( jos ed. kirjoittaja moista harrastaa, niin älyä hävetä ja kokeile itse). Kuoleminen ja kärvistely ei ole sama asia, mutta tuskin kukaan haluaa eläimensä olo tehdä kurjaksi vapaaehtoisesti
Tai vanhoista koirista, tai kroonisesti sairaista koirista, tiineistä koirista (nimin. toinen terve 12 v. ja toinen epileptikko). Ei tulisi mieleenkään jättää yöksi yksin. Ihan jo sen takia, että on kohtalaisen (kirjaimellisesti) kusinen temppu jättää sisäsiisti eläin kärvistelemään rakko/suoli täynnä yli 12 tunniksi ( jos ed. kirjoittaja moista harrastaa, niin älyä hävetä ja kokeile itse). Kuoleminen ja kärvistely ei ole sama asia, mutta tuskin kukaan haluaa eläimensä olo tehdä kurjaksi vapaaehtoisesti
Siis tämä oli henkilölle, josta on ok jättää koirat yksin yli 12 tunniksi..
Siis tämä oli henkilölle, josta on ok jättää koirat yksin yli 12 tunniksi..
ja kuten sanoin esim. pennut on eri asia ja tähän voidaan laskea myös sairaat/tiineet koirat, että äly hoi älä jätä.
Itse olen elämäni aikana jättänyt 10v bischonini 2krt yksin koko päiväksi, toisella kertaa oli yksin 20h; MUTTA hänellä kävi ulkoiluttajana naapurin tyttö joka laittoi myös ruuat aina. Ja vielä elää hyvin onnellisena tuo meijän piski
Itse olen elämäni aikana jättänyt 10v bischonini 2krt yksin koko päiväksi, toisella kertaa oli yksin 20h; MUTTA hänellä kävi ulkoiluttajana naapurin tyttö joka laittoi myös ruuat aina. Ja vielä elää hyvin onnellisena tuo meijän piski< 3
mutta ei kaikki mihin lemmikkieläin kuole ole ok. Ei se koira siihenkään kuole jos jätät sen kotiin viikoksi kunhan joku käy ruokkimassa ja pissattamassa mutta eläinsuojeluvalvoja tuskin on sitä mieltä että ok jos joku ilmoittaa että naapuri ollut pian viikon lomilla ja koira kökkkii yksin kotona.
Jos ovat miehellesi tärkeitä ihmisiä, niin sittenhän tietysti menette, kilometreista riippumatta.