Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen kaveri oli meillä yökylässä

Vierailija
08.08.2012 |

ja äiti ei kertaakaan tekstannut / soittanut kysyäkseen miten lapsella menee. Ei soittanut lapsen puhelimeenkaan. Mielestäni erikoista. Ja kyseessä 10.v lapset.

Mitä mieltä sinä olet?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vaihdetaan illalla hyvän yön tekstarit tytön oman puhelimen kautta. Tyttö soittaa itse jos on jotain muuta juteltavaa. Ja luulisi että kaverin äiti soittaa itse jos on jotain sydämellä.

Vierailija
22/28 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän sä kysyit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta sitten, kun tunnen kaverin ja perheen hyvin on yökyläilyn aika. Niin ja ei tarvitse soitella ja tarkistella.

Vierailija
24/28 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yhden yön aikana en tosiaankaan soittele. Lapset joskus harvoin saattaa soittaa itse. Pienemmälle ei kannata soittaa ettei tule ikävä. Pidemmällä leirillä huomaa että esiteini käy soittelemaan kotiin keskimäärin kolmantena iltana :)

Vierailija
25/28 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitan vielä 14-vuotiaankin perään. Ellei tosi tutulla. Varmistaakseni, että teinit todella ovat "villen luona" ja se on vanhemmille ok. Eikä kyseessä ole peitetarina.

Ala-aseteellakin aina soitin.

Vierailija
26/28 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et onko lapsella maikki ok vaan myös tarkistaakseni et yöpaikan tarjoovalla äidillä on kaikki ok. Eli lapset osaa käyttäytyä hyvin jne.

Mun mielestä soittaminen on vaan kohteliasta.

Vierailija
27/28 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

perään tarvitse soitella. Sen ikäinen ilmoittaa kyllä jos jotakin ongelmaa ilmenee.

Vierailija
28/28 |
09.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta 6v.

Oletan että yökyläpaikan äiti/isä soittaa jos jotain ongelmaa tulee. Tai lapsi itse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi