Lapsen kaveri oli meillä yökylässä
ja äiti ei kertaakaan tekstannut / soittanut kysyäkseen miten lapsella menee. Ei soittanut lapsen puhelimeenkaan. Mielestäni erikoista. Ja kyseessä 10.v lapset.
Mitä mieltä sinä olet?
Kommentit (28)
vasta sitten, kun tunnen kaverin ja perheen hyvin on yökyläilyn aika. Niin ja ei tarvitse soitella ja tarkistella.
Eli yhden yön aikana en tosiaankaan soittele. Lapset joskus harvoin saattaa soittaa itse. Pienemmälle ei kannata soittaa ettei tule ikävä. Pidemmällä leirillä huomaa että esiteini käy soittelemaan kotiin keskimäärin kolmantena iltana :)
Soitan vielä 14-vuotiaankin perään. Ellei tosi tutulla. Varmistaakseni, että teinit todella ovat "villen luona" ja se on vanhemmille ok. Eikä kyseessä ole peitetarina.
Ala-aseteellakin aina soitin.
et onko lapsella maikki ok vaan myös tarkistaakseni et yöpaikan tarjoovalla äidillä on kaikki ok. Eli lapset osaa käyttäytyä hyvin jne.
Mun mielestä soittaminen on vaan kohteliasta.
perään tarvitse soitella. Sen ikäinen ilmoittaa kyllä jos jotakin ongelmaa ilmenee.
vasta 6v.
Oletan että yökyläpaikan äiti/isä soittaa jos jotain ongelmaa tulee. Tai lapsi itse.
Yleensä vaihdetaan illalla hyvän yön tekstarit tytön oman puhelimen kautta. Tyttö soittaa itse jos on jotain muuta juteltavaa. Ja luulisi että kaverin äiti soittaa itse jos on jotain sydämellä.