Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valitus päiväkodista: lapsi ei osaa kirjoittaa nimeään

Vierailija
08.08.2012 |

Kumopis nyt on sekaisin: minä vai päiväkodin täti? Eilen lasta hakiessani tultiin vakavalla ilmeellä ja tiukasti valittamaan (siis todella kyseessä oli valitus/huomautus/kauhistelu/päivittely), kun tyttö 3,5 vuotta ei osaa kirjoittaa nimeään. Pitäisi kuulemma tosissaan alkaa harjoitella jo.

Toki tähän ketjuun tulevat nyt pätemään kaikki ne, jotka halauavat kertoa, kuinka heidän lapsensa osasivat lukea ja kirjoittaa jo alle vuoden vanhoina :) Mutta pointti kuuluu: TÄYTYYKÖ tuon ikäisen jo osata kirjoittaa oma nimensä? Ei ole koskaan tullut mieleen, että täytyisi. Meidän tyttö on kiinnostunut leikkimisestä ja liikunnasta, ei kynähommista yhtään. Toki välillä piirrellään ja olen joskus näyttänyt, miten nimi kirjotietaan, mutta täytyykö sitä nyt ihan treenaamaan ruveta? Tuon ikäisen? Kertokaahan, mammat!

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvi osata. Mä olen melkein valmis lto, eipä ole tullut opinnoissa vastaan että tuo olisi olennaista 3 v osata.. 5 voisi jo ajatella, että "pitäisi" osata. Ja minulla muuten samanikäinen, joka ei myöskään osaa- ei ole kyllä tullut mieleen tarkoituksella vielä harjoitellakaan. Ja on fiksu ja osaava lapsi, kirjaimistakin on jo kiinnostunut kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän