Eräiltä veljeksiltä tuli pojalleni yksi yhteinen lahja. Tulipa paha mieli.
Meidän lapsi menee kuitenkin kummankin veljeksen synttäreille erikseen ja vie kummallekin lahjan.
Omat kutsukortitkin laitettiin kummallekin veljeksistä.
Kommentit (37)
Kenelle tuli paha mieli äidille vai lapselle.
Kyllä sisaruslahja on yleinen käytäntö koeta tottua siihen.
ps. jätä meidät kutsumatta seuraavalla kerralla jos noin närästää
mutta hyviin tapoihin kuuluisi, että se yhteislahja olisi hieman parempi.
Sinun yksi lapsesi sai yhden lahjan,sehän on aivan normaalia.
Sekin on normaalia että lapsesi vie niille KAHDELLE omat lahjat.
Näissä molemmissa tapauksissa jokainen lapsi saa yhden lahjan,mitä vikaa?
Vain hyvä kotikasvatukseni estää minua sanomasta tähän yhtään enempää.
Kivaa päivää sinulle ja perheellesi!
Mun lapset on vieneet kaverisynttäreille yhteisen lahjan, mutta se on ollut vähän isompi lahja.
Että hinnaltaan on kyllä mennyt samoihin.
lasta ja kun menevät ystävän synttäreille, niin tottakai vievät molemmat oman lahjan, koska tämä kaveri käy heidän molempien syntymäpäivillä ja tuo molemmille oman lahjan.
Lapsillekin on tärkeää, että itse voivat molemmat valita oman lahjan.
Minusta lahja on perhekohtainen, joten samasta perheestä pitää riittää yksi lahja.
No onpa pikkumaista. Minun mielestäni tuo on ihan normaali käytäntö.
No onpa pikkumaista. Minun mielestäni tuo on ihan normaali käytäntö.
Omat kutsukortitkin laitettiin kummallekin veljeksistä.
Hienovarainen vihjaus, että molemmat toisivat oman lahjan? Tyhmää.
Yksi yhteinen kutsu riittää saman perheen lapsille. Yhteinen lahja on normaalia, ihan yhtä normaalia on, jos sisarukset haluavat viedä oman lahjan.
Ei ole IKINÄ tullut mieleenkään että sisarusten pitäisi viedä useampi lahja? Oletko hieman yksinkertainen? Olisiko se sitten ollut ok, jos toinen veli tuo yhden pikkuauton ja toinen toisen? Tai toinen tuo yhden hiuspinnin ja toinen toisen??? :D :D vai arvosteletko vieraiden antaminen lahjojen hinnatkin!
Meille ainakin tullut veljeksiltä ja siskoksilta AINA yhteiset lahjat eikä ole tullut ikinä mieleen että siinä olisi mitään vikaA! Enemmänkin mietin, että ihmiset ostavat ihan liian kalliita lahjoja meidän lapsille lahjaksi.
Uskomatonta...
Syystäkin olet närkästänyt. Kai nyt olet vähintää soittanut kyseisten veljesten äidille ja vaatinut häntä tilille tälläisestä mielipahasta.
Pyydä nyt ihmeessä heitä tuomaan hyvityslahja, sentään saivat molemmat pojat synttäritarjoilusta osansa ja saivat osallistua synttäriohjelmaan. Ajatella, mikä vääryys, jos vielä annoitte molemmille kiitos-lahjankin.
ehkä liioittelua, mutta sanotaan että ihmettelin.
Molemmille pojille meni oma kutsukortti siksi, kun lapsi niin halusi.
Silloin asia on ihan ok, jos yhteislahja on arvoltaan saman verran kuin kaksi pientä lahjaa, eli noin 20e.
Syystäkin olet närkästänyt. Kai nyt olet vähintää soittanut kyseisten veljesten äidille ja vaatinut häntä tilille tälläisestä mielipahasta.
Pyydä nyt ihmeessä heitä tuomaan hyvityslahja, sentään saivat molemmat pojat synttäritarjoilusta osansa ja saivat osallistua synttäriohjelmaan. Ajatella, mikä vääryys, jos vielä annoitte molemmille kiitos-lahjankin.
tuo on totta, annoimme molemmille pojille kiitoslahjapussukan.
tuo on totta, annoimme molemmille pojille kiitoslahjapussukan.
Olisit nyt kirjoittanut otsikkoon vielä pahamieli yhteen, niin aloituksesi olisi tyhmyydessään ollut täydellinen :)
En yleensä harrasta palstakiusaamista, mutta tämä aloitus oli oikeasi über dorka.
Minä en tajua nykyajan ÄITEJÄ jotka miettii, minkä arvoisia lahjoja ja montako heidän lastensa kuuluu saada...? Itse lapsena olin kiitollinen lahjasta, oli se miten pieni hyvänsä ja näin meille opetettiin kotona. Koskaan ei tehty numeroa lahjan arvosta tai koosta.
appi ja anoppi toi meidän esikoiselle yhteisen 1v-synttärilahjan. Osasin kyllä avata suuni ja sanoa, että heidän kannattaa pihiyttään hävetä. Minun vanhempani toivat molemmat kunnon lahjan eikä mitään yhteistä potkumopoa.
Tyttö oli todella pettynyt mummon lahjaan, jossa Tiimarin vihko, lyijykynä+viivoitin+kumisetti sekä Hämähäkkimiespenaali! JA poika sai jättimäisen kokoisen legopaketin, hintaa tieskuinkamoninkertaisesti.
Sivuutin tytön pettymyksen, mutta itsellä on kyllä lahjan takia paha mieli. Pitäiskö tästä vielä puhua tytön (8v) kanssa..?
Yhteinen lahja on ihan kiva juttu, etenkin sellaisena, että molemmat voivat sitä yhdessä käyttää, vaikkapa joku peli tai vastaava.
Pienestäpä mielesi pahoitat. Eikö tärkeintä ollut, että he tulivat?
Jos minulla olisi kaksi lasta, jotka olisi kutsuttu molemmat saman henkilön synttäreille, niin totta kai he veisivät yhteisen lahjan.