Millaisen pidät miestä joka haluaa naisen alapään karvoilla?
Mies joka nimen omaan vaatii ja haluaa, että karvoja ei liiaksi ajella pillusta. Mitä ajattelet?
Kommentit (11)
joka ei kauheasti ajattele pillun karvoja.
että miten semmonen mies on täysin normaali, joka nimenomaan HALUAA/VAATII rämemajavaa, mutta posliinia TOIVOVA on törkeä naista alistava sika.
Eikö nainen saakaan itse päättää alapään karvoista, jos itse haluais olla posliini, mutta mies vaatii pitämään puskan?
Siinä tapauksessa miehenä kieltäytyisin seksistä. Kiihottava rämemajava on naisella ehdottomasti oltava, muutoin en jaksa vaivautua.
Todella outo kysymys ja lapsellinen!!
No kuitenkin vastaan: miehelleni olen nainen ja lapsien äiti vaikka ajelen karvani pois. Joskus kasvatan vaihtelun vuoksi ne karvat, mutta kun en siedä niitä niin taas ajelen pois. Kuitenkin mieheni tykkää minusta ja minä miehestäni!
Aikuinen mies haluaa aikuisen naisen eli tietää, että aikuisella naisella kuuluu ja saa olla karvoitusta.
Kaikki elämäni miehet ovat olleet tuollaisia ja se sopii myös minulle.
Aikuinen mies haluaa aikuisen naisen eli tietää, että aikuisella naisella kuuluu ja saa olla karvoitusta.
Eikös täällä yleensä sanota että kukaan mies halua naamaansa tunkea ällöön rämemajavaan?
nimittäin mieheni on sellainen. Sopii minulle, koska ihoni ei kestä ajelua.
vaikka olen joskus vaimon pöheikköä siistinytkin, sekin on mukavaa ja yleensä johtaa muuhun läheiseen kanssakäymiseen ;-D
että miten semmonen mies on täysin normaali, joka nimenomaan HALUAA/VAATII rämemajavaa, mutta posliinia TOIVOVA on törkeä naista alistava sika.
Eikö nainen saakaan itse päättää alapään karvoista, jos itse haluais olla posliini, mutta mies vaatii pitämään puskan?