Huomenna neuvola enkä löydä vanhaa äitiyskorttia mistään! Voi hitsit..
Ja kyllä,se kuulemma tarvitaan sinne mukaan koska vanhat tiedot eivät ole sinne siirtyneet,mitä hieman ihmettelen.
En tajua minne olen sen tunkenut,olen mielestäni etsinyt jo kaikki potentiaaliset paikat läpi..
Kommentit (6)
On mulla sentään vielä tämä päivä aikaa penkoa :)Kun nyt keksisin mistä en ole vielä etsinyt..ap
mutta sitä ei missään vaiheessa edes kysytty ja eri neuvolakin oli.
Ei kun oikeasti, et sä sitä tarvi. Voit hyvin olla raskaana ilman vanhoja tietoja. Sanot, ettei löydy.
Ei minullakaan ollut vanhaa äitiyskorttia, eikä siitä edes keskusteltu että se pitäis olla. Uusi raskaus ja uudet kujeet. ;)
Aika th:sta riippuvaa tuo, että pitääkö olla vanha kortti mukana. Itse en vanhoja kortteja kysele. Etköhän äitinä itse muista, miten edellinen raskaus meni, koska synnytyi ja paljonko vauva painoi, oliko synnytyksessä jotain erikoista. Eihän niitä tietoja voi suoraan vanhasta kortista kopioida, onhan sulle saattanut tulla vaikka sairaus/lääkitys, jota ei edellisellä kerralla ollut.
Minullakaan ei ollut vanhat tiedot siirtyneet eikä vanhaa korttiakaan.. Eipä tuo neuvolassa mitään suurempaa ongelmaa siitä tehnyt. Kyseli ne viimeiset raskaudet ja millä viikoilla syntynyt yms.