Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisinko vaihtaa alaa? Entinen kollega tarjosi

Vierailija
08.08.2012 |

työtä ihan toiselta alalta, tarvitsevat työntekijän potkaisemaan käyntiin uuden osaston yrityksessä. Mulla olisi hommaan sopiva tausta, mutta itse työ olisi aivan uutta ja toki tulostakin pitäisi saada aikaan. Nyt mietityttää uskaltaisinko ottaa haasteen vastaan, entä jos en pärjääkään? Toisaalta olen aivan kypäs omaan alaani ja nykyiseen työpaikkaani!!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erittäin mielenkiintoiselta ja haastavalta :)

Itse hyppäisin kyllä kyytiin! Tottakai pärjäät, eihän kollegasi olisi sinua muuten pyytänyt, jollei olisi vakuuttunut osaamisestasi :)

Vierailija
2/2 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan täysi uusi asia jännittää ja pelottaa. On aivan luonnollista miettiä, että mitä jos ei pärjääkkään ja riittääkö oma osaaminen sittenkään. Omalle mukavuusalueelle jääminen on hirvittävän helppoa juuri omien epäilysten ja pelkojen takia, vaikka kaipaisikin uusia haasteita ja tämä tarjottu työ olisi juuri sitä.

Tässä varmasti riittäisi sinulle haastetta pitkäksi aikaa. Ilmeisesti sinulle aivan uusi ala, joten jo yksistään siinä riittää opettelemista. Jos otat työt vastaan, varmasti tulet jollain heikolla hetkellä katumaankin, koska opeteltavaa riittää. Ajattele kuitenkin mitä kaikkea se tarjoaa. Sinulle heitetään mielenkiintoinen haaste, joka antaa sinulle ammatillisessa mielessä paljon. Se vaatii työtä ja sitoutumista, mutta toisaalta saat laajentaa osaamistasi ja kehittää ammattitaitoasi.

Jos nykyinen työ on lisäksi puuduttavaa, niin ei se siitä miksikään muutu vaikka kuinka yrittäisit tulla aamulla töihin naama näkkärillä. Aika aikansa kutakin, joten ota haaste vastaan ja katso mitä kaikkea hienoa se tuo tullessaan. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme