Minulla on huuto.netissä vahtina "metsola" ja yli puolet vaatteista ei ole ko. merkkiä!
Saan siis sähköpostiin ilmon siitä ja yleensä joka pvä tulee yli 100 löydettä vaatetta. Ja tämä vain siksi, että ihmiset kirjoittavat hakusanan (katso myös jne.) metsola melkein joka ilmoitukseen (vaikka olisi jotain ihan muuta merkkiä)!
Kommentit (7)
Myös punainen hippie :)Apila on on myös ihana. Bodyt, haalarit ja mekot kiinnostaa..
se on huutiksen säännöissä kielletty.
Käytän itse paljon hakua ja kun yrittää hakea jollain tuotemerkillä, vaikkapa nyt Hilfiger ;) niin mukaan listautuu jotain H&M-rytkyjä kilometreittäin.
se on huutiksen säännöissä kielletty.
Käytän itse paljon hakua ja kun yrittää hakea jollain tuotemerkillä, vaikkapa nyt Hilfiger ;) niin mukaan listautuu jotain H&M-rytkyjä kilometreittäin.
Juuri tuohon alan olla niin kyllästynyt!
ap
Hyvä jos 10% tuloksista on ko. merkkiä...
Ärsyttävää, kun ihmiset myyvät noita H&M-rytkyjä ja tekstissä lukee esim. "katso muutkin kohteeni. Lempimerkkejämme ovat..." ja sitten tosiaan luetellaan kaikki mahdolliset ns. paremmat merkit. Myytävissä kohteissa niitä ei juuri ole, mutta jokaisen kohteen tekstissä kyllä...
pahimpia on ne listat ilmoituksen alaosasssa, jonne on lisätty hakusanat. Ihan törkeesti on paukuteltu kaikenmaailman merkkinimiä Marimekosta, Ivanahelsingistä jne kun myytävänä on Seppälän mekko.
Ja jostain syystä niillä hakusanoilla yritetään myydä just henkkamaukkaa.
Kätsyä kun nykysin on ne pikkukuvat melkein kaikilla, on selailu nopeampaa kun kaikkia otsikon ihquja ja söpöyksiä ei tarvi lukea.
Tosin meninpä eilen itsekin huutamaan yhtä henkkamaukkaa, vaikka olin päättänyt että niitä en periaatteessa huuda, just tuon hakusanahäiriköinnin takia. Mutta tämä hm ilmoitus oli asiallinen :)
Olen juuri listaamassa rytkyjä huutikseen... :)