mitä mieltä tilanteesta
kaverini lupasi eilen katsoa mun kanssa tässä kun koneilla ollaan niin yhden elokuvan, no sitten se ei voinukkaan koska sen pikkuveli halus kahtoo turhapuroo ja se oli lupautunu kahtomaan sen kanssa sitten sitä... koitettiin ehdottaa sen pikkuveljelle et rupeis kahtoo nyt meidän kaa tätä kun ne turhapurot on jo niin nähty ja tää on paljon parempi ! (tai no riippuu minkalaisista elokuvista tykkää, toki jos fanittaa enemmän komediaa niin sitten varmaan tykkäis turhapurosta, mutta meillä oli kyseessä toimintaleffa) niin sit se edelleen änkytti vastaan että ei ja sit sovittiin tämän mun kaverin kanssa että noh, tehdään nyt pienimmäisen mieliks ja sit mun kaveri meni kahtoo sen kanssa sen elokuvan ja sit sovittiin tämän mun kaverin kanssa että katotaan me huomenna se meidän leffa...
no just äsken oltiin alkamassa kattomaan ja mun kaveri lähti käymään kusella vessassa ennen kun aletaan kattomaan, nii parempi ilmeisesti ois ollu kun ois vaan pidätelly.... sillä sit sen äiti ja pikkuveli alko vaatii siltä konetta pois, tai ei se sen äitille käyttöön ois tullu vaan sille pikkuveljelle... -.-' ja hyvin se ties et sovittiin eilen et me sit katotaan huomenna tää mitä se ei eilen suostunu kahtoo ja sai kahtoo sen siskosa kanssa sen toisen. nii eikö aika itsekästä silti louskuttaa leukojansa ja vinkua että ' ei kun minä otan tämän koneen nyt ' ja äitinsä parjaa siinä vieressä että nii otat... et kuulemma tää mun kaveri ollu koko päivän jo siinä koneella jne. mutta minäpä en. nii ei voinu äitikään sit sen verran joustaa et ois antanu meidän nyt kattoo tämän kun oltiin jo sovittu !
ja kiva, sit sen isäpuoliki kiinostu siitä leffasta... nii se kahtooki vissiin sen kanssa sen jo huomenna päivällä. ELI, mä en saakkaan/pysty kahtomaan sitä mun kaverin kanssa ja samaan aikaan keskustelemaan siitä elokuvasta kun oltais tässä koneilla kun se kahtooki jo sen isäsä kanssa ja miks se alkais sit mun kanssa sitä katsomaan kun on jo nähny... aika tylsistyttävää
ellei sen faijapuoli rupee huomenna samaan aikaan meidän kanssa kattelemaan sitä elokuvaa mut sit meidän täytyy kyllä varoa mitä kommenttia heitetään toisillemme kun se kyttää siinä vieressä :'DD
mitä mieltä??