Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaset vaunuttelutakit/asut teidän miehillä on?

Vierailija
07.08.2012 |

Vinkkejä kaivataan.. Meillä on ihanat tumman violetit vaunut, joista mieskin tykkää, MUTTA hän pilaa vaikutelman laittamalla päälleen mitä sattuu. Nyt kesällä mennyt pelkissä t-paidoissa, esim. punainen, keltainen tai jopa vihreä!! Siitä tuli ihan hirveä riita, me oltiin sovittu, että mies työntää vaunuja meidän klo 12 kävelyllä, mutta mua hävetti enkä tietenkään antanut. Olen sanonut, että tumma farkkutakki on ok, mutta mies ei aina muista tuolloin vaihtaa farkkuja valkoisiin housuihin, joten ei toimi sekään. Nyt syksyksi olen ajatellut hänelle mustaa bleiseriä, onko kokemuksia? Mitä teillä käytetään? Tästä on tullut meillä tosi iso asia. Älkää ehdotelko eroa, lapsi on vasta 5kk enkä haluaisi yh:ksi ihan vielä. Tuulipukukaan ei käy. Kiitos, t.ap

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on tietty niin, että kun tyttö oli vauvana, miehellä oli vaaleanpunaista, ihan vaaleanpunaiset farkut, vaaleanpunainen paitapusero ja vaaleanpunainen kraka. Ja silloin kun poika oli pieni niin samat vaaleansinisenä.

Vierailija
2/9 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli pakko tulla lukemaan loputkin. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies pukeutuu liituraita pukuun, pukupaita on vaunujen väriin sävytetty.

Syksymmäksi olemme hankkineet miehelleni Kashmir-villaisen ulkoilutakin.

ME ollaan ajateltu, että kun lapsemme näkee hyvin pukeutuneita aikuisia ympärillään hänkin asettaa tavoitteet vähintään yhtä korkealle. Motivoituu opiskelemaan ja hakeutuu rahakkaaseen ammattiin sekä menestyy elämässään.

Vierailija
4/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoiset säänkestävät ulkoiluhaalarit.

Vierailija
5/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ME ollaan ajateltu, että kun lapsemme näkee hyvin pukeutuneita aikuisia ympärillään hänkin asettaa tavoitteet vähintään yhtä korkealle. Motivoituu opiskelemaan ja hakeutuu rahakkaaseen ammattiin sekä menestyy elämässään.

Lapsesta kasvaa lisäksi harmoninen ja tasapainoinen. Miten sait miehesi ymmärtämään asian? Tuo kashmir on hyvä idea. T.ap

Vierailija
6/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytimme Power Parkista ostamiamme asuja, minulla sellainen satiiniglitter bling gaala-asu ja miehellä väreihin ja teemaan sopiva puku.

Onneksi tyttäreni on pian vauvan saanti iässä, jotta puku saa käyttöä.

Vierailija
7/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies. Meillä kanssa väännettiin asiasta pari kuukautta eikä selvyyttä tullut. Kyllähän siinä kummatkin lopulta tajusivat että nyt on yhteinen lenkkipolku tallattu loppuun. Itse sain lohtua VTTM-ryhmästä = VaunutteluTakkiTaiMinä...

Vierailija
8/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko helpompi vaihtaa vaunut mieheen sopivaksi kuin etsiä uusi, vaunuihin sopiva mies? Valkoiset vaunut menis värikkäidenkin vaatteiden kanssa.

Vierailija
9/9 |
08.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesta kasvaa lisäksi harmoninen ja tasapainoinen. Miten sait miehesi ymmärtämään asian? Tuo kashmir on hyvä idea. T.ap

Olihan siinä hieman vaikeuksia saada mies mukaan tähän kun hän kulkee useinmiten golf vehkeissään.

Mutta varmaan huomasit, että kirjoitin "ME ollaan ajateltu"

Tämähän on kieliopillisesti väärin, eli tuo aktiivi-passiivin käyttö. Mutta kun MINÄ ajattelen tämän aktiivisesti ja mieheni passiivisesti, niin ei hänelle muuta mahdollisuutta jää kuin toteuttaa se mitä ME ollaan ajateltu.

Joten tämä "ME ollaan" aktiivi-passiivi yhdistelmänä, tapauksessamme myös kieliopillisesti oikea tapa ilmaista asia ja kuinka toimimme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi