Varatkaa hyvät ihmiset kahvipöytäänne myös mukeja!
Ärsyttäväö kun kahvikannu kiertää pöydässä ja kaikki ottaa vuorotellen pillillä hörpyn :(
Kommentit (17)
sentäs osunu kyläpaikkoja joissa on ollu se pilli! Mä olen vieraillu vaan paikoissa joissa on joutunut suoraan siitä pannusta juomaan.
Ärsyttää kun toosa kiertää pöydässä ja kaikki ottaa vuorotellen pillulla hörpyn :(
viimeksi kun pyysin lasillista vettä, niin emäntä käski käydä lattialla juomassa kissan vesikiposta :(
Miten te voitte olla tekemissä ihmisten kanssa, jotka tekee noin?
ja anoppi kun tekee tämmöstä. Kerran pyysi kahvipöytään ja tarjoskin mustaa teetä! :(
ja anoppi kun tekee tämmöstä. Kerran pyysi kahvipöytään ja tarjoskin mustaa teetä! :(
Sitten se esitteli etupyllyynsä tehtyjä hakaristitatskoja?
Jaa että pilliäkin vielä vaaditaan? Pillitä pillitä, mutta meiltä ei pilliä tipu, vaan kaikki juovat suoraan pannusta. Minä sentään laitan kulhon keskelle pöytää, että kahvinpurut voi syljeksiä siihen.
ollu tuuria kun on ollu kahvit ihan keitettynä. Mä oon monessa kyläpaikassa saanu eteeni kipollisen kahvinpuruja ja sormin ne on siitä pitäny suuhun lappaa.
ollu tuuria kun on ollu kahvit ihan keitettynä. Mä oon monessa kyläpaikassa saanu eteeni kipollisen kahvinpuruja ja sormin ne on siitä pitäny suuhun lappaa.
Meidät lähetettiin Kolumbiaan hakemaan omat kahvipavut!
Olis edes ollu niitä marjaisia teelaatuja maidolla, mut musta tee paljasti et vihaa sua!
... kerran komensi minut pois tuolta kun oli juomassa khvia. Syy oli siinä, että kissansa piti päästä pöytään. Mä vihaan sitä ämmää.
Ota aina oma muki mukaan. Kulkee ihan näppärästi laukussa!
jotakin itämaisia hörhoja, jotka syö, juo, nukkuu ja nussii lattialla?
ei teetä voi tarjota kahvipöydässä.
Varsinkaan Muumimukeja.
Kahvi tarjoillaan kahviKUPISTA jonka alla on tassi ja leipälautanen.
Tee sopii mukiin.
Mukit ei kuulu meidän kahvipöytään. Juo vaikka seitsemän kupillista mutta mukia et saa.