Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Dvd-vuokraamot kuolevat Suomessa (SK)

Vierailija
07.08.2012 |

http://suomenkuvalehti.fi/blogit/kuvien-takaa/dvd-vuokraamot-kuolevat-j…

Suomen kuvalehden kirjoituksen mukaan Suomeen saapuva Netfix haastaa dvd-vuokraamoketjut. Tarjolla on myös Soneran ja Elisan tarjoamia viihdepaketteja.

Luuletko, että viihdepakettipalvelut syrjäyttävät dvd-vuokraamot?

Voivatko dvd-vuokraamot kilpailla näitä uusia vastaan? Millaisella tarjonnalla mielestäsi voittaa?

Mitä itse haluat?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää niin leffoista ja tuntuisi pakkopullalta jos on pakko katsoa se heti. Liian vaivalloista minulle. En katso paljon muutakaan televisiota. Olen mieluummin av:lla.

Vierailija
22/26 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole pitkään aikaan ollut mitään elokuvaa mitä olen käynyt etsimässä. Liian huono valikoima jo nyt!! Hinnoista puhumattakaan. Aleista löytää hyviä (parempia) elokuvia muutamilla euroilla, ja ihan omaksi.

Käyn leffavuokraamoissa ostamassa irtokarkkeja.

Miksei netissä jo ole hyvää toimivaa suomalaisille sopivaa vuokraamoa? Kyllähän vaivalla sieltä löytää, mutta toivoisin vaivatonta ja edullista keinoa, jolla pääsisi käsiksi kaikkiin maailman leffoihin :P

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paljon kaltaisiani ihmisiä, jotka EIVÄT halua sitoutua mihinkään kuukausipaketteihin herra ties kuinka kauaksi aikaa, kun leffan ehtii katsoa ehkä joka toinen kuukausi.

Sen sijaan jos jostain tulee hyvävalikoimainen nettikauppa, josta leffat voi dauwnloudata joko vuokralle tai omaksi esim luottokortilla, ryhdyn sen asiakkaaksi. Valikoima vain saisi olla parempi kuin esim itunesissa.

Vierailija
24/26 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on 30km kattavaan vuokraamoon. Enkä vuokraa enää DVD leffoja vaan BluRay leffoja koska arvostan hyvää kuvaa. Mutta siinäpä onkin vielä se jossa kohtaa vuokraamot voi kilpailla. HD kuvan siirto nykytekniikalla vie kuitenkin kaistaa niin paljon ettei suurimmalla osalla suomalaisista ole sellaisia yhteyksiä. Joten kyllä nämä VideoOnDemand palvelut oman siivunsa ottaa mutta suurelle osalle kohtuullisen rakeisella kuvalla ja harvoin monikanavaäänellä. Aika näyttää.

Vierailija
25/26 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme vuokraamon aktiivikäyttäjiä, vuokraamme yleensä pari leffa viikossa, lähes aina uutuuksia (vanhat on katsottu jo, heh).

En ole löytänyt meille parempaakaan vaihtoehtoa.

Elisan ja Soneran palvelut ovat kalliita ja valikoima on huono.

Erilaisia kanavapakettejakin on kokeiltu, tuloksena aina se, että maksamme tyhjästä kun kukaan ei jaksa katsoa samoja leffoja mitkä on nähty jo vuosia sitten.

Mistä saa uutuuksia kohtuuhintaan?

Vierailija
26/26 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne ovat nykyajan kioskeja, josta saa ostaa ne karkit ja limut leffan kanssa. vielä kun möisivät terveellistäkin naposteltavaa, niin kävisin vieläkin useammin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme