Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita vähätukkaisia 3-vuotiaita?

Vierailija
07.08.2012 |

Tyttöni on juuri täyttänyt 3 v., mutta tukka on edelleen ihan vauvatukka: takaa pidempi ja otsalta ja ohimoilta ihan lyhyt vielä. Ei siis kovin kauniin näköistä...

Onko muilla ollut myöhäisiä tukankasvattajia?

Itselläni, miehelläni ja molempien molemmilla vanhemmilla on paksu tukka!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö tosin on jo 4v. Kauhean ohuet hiukset ja tosi lyhyet. 3v pojallani on vahvat ja paksut hiukset, outoa. Täysin erilaiset. Mulla on itselläni ollut myös ohuet hiukset pienenä mutta kyllä ne alkoi 5 vuotiaana kasvamaan ja vahvenemaan.

Olisi mukava laitella tytölle pinnejä ja kaikkia ihania hiuskoristeita, mutta mikään ei pysy päässä. Tipahtavat pois kun on niin liukas tukka.

Vierailija
2/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean yleistä ei ainakaan ole, koska vastauksia ei tule. Ja näenhän tietty puisto- ja kerhokavereista, että suurimmalla osaa lapsista on jo ihan kunnon tukka viimeistään 3-v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja aika ohueksi sen hänen tukansa jäi, ihan normaali tukka siis, mutta ohut. Nyt kun ikää 60+ niin aika heikossa kunnossa se hänen tukkansa.

Vierailija
4/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytölläni oli lähes kalju pää. Lämpöistä päätä oli ihana halata.

Vierailija
5/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni tukka kasvoi kunnolla vasta noin 4-vuotiaana. Minusta on kuva samanikäisen kaverini kanssa, jossa olemme kolmevuotiaina: itselläni vaaleat haituvat päässä ja kaverillani pitkä yli olkapäiden asti ulottuva paksu tukka :)

Mutta kasvoivathan minunkin hiukseni lopulta :)

Vierailija
6/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttää enskuussa kolme ja vähän on tukkaa ja oon itekki miettiny et tuleeko isonakin ohuet...Hän itse aina sanoo et sitten ,kun on iso niin minulla on pitkät hiukset. On usein kysynyt millon hälle kasvaa pitkät hiukset

Vierailija
7/7 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun puolen suvun naisilla tuntuu olevan geeneissä että ollaan pulipäitä 2-3v asti. Sen jälkeen sitä karvaa alka tulla ja kakskymppisenä hiuksia on päässä n. puolen kylän edestä =)

Pojilla puolestaan on tukka päässä alusta asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi