tsempatkaa mua laihduttamaan tiimalasivartalo!
Olen nyt omenavartaloinen. Lääkkeet lihottaneet. Nyt pakko ottaa itseä niskasta kiinni ja lopettaa mässäilykin. Antakaa vinkkejä laihdutukseen ja hyviksi todettuihin ruokiin.
Just syön tonnikalasalaattia.
Kommentit (6)
saako olla kermaa tai juustoa niissä? Esim kasvissosekeitoissa tms? Entä mitä aamupalaksi jos ei leipää?
Kananmunaa vai?
ap
Puhun omasta kokemuksesta, laihdutin 7kk:ssa 18kg. Olen 168cm pitkä, painoin 1.5 74kg ja saman vuoden marraskuussa siis 56kg.
Söin aamuisin kaurapuuroa ja kaloritonta mehukeittoa.
Töissä aamupäivällä välipalaksi samaa kaloritonta mehukeittoa.
Lounas: Keitto. Esim Apetit pakastekeitot: pinaatti, kasvissose, eineskeitoista saarioisten kanakeitto, bataattikeitto tai porkkanasosekeitto. Laita esim kasvissosekeiton sekaan raejuustoa 1dl.
Välipala: Hedelmä
Illalla: samaa ruokaa kuin muu perhe, mutta muista annoskoko!! Ota mitta: 1dl makaronia, riisiä tmv ja 1dl kastiketta, kanaa tai 4 lihapullaa tai 4 kalapuikkoa. Puolet lautasesta kasviksia. Vältä salaatinkastiketta.
Iltapala, jos nälkä: 2 näkkileipää ja sokeritonta jogurttia
kuulostaa järkevältä ja toteutuskelpoiselta laihdutuksesi!!
ap
piditkö yhtään herkuttelupäiviä? mitä silloin söit jos pidit?
ap
mulla oli isoimmillani niin iso maha, että ihmiset ois sanonut mua omenavartaloiseksi. Nyt, 40 kiloa pienempänä voin kertoa että minulta todellakin löytyy se tiimalasivartalo. Mutta en minäkään voinut päättää että sellaisen hankin, minulla vaan sattui olemaan sellainen vartalotyyppi siellä kaiken läskin alla, se vaan ei näkynyt minnekkään aikaisemmin :)
Onnea projektiin!
ei ole tarkoitus lannistaa, mutta sun vartalotyypillä ei ole mahdollista saada kapeaa tiimalasivyötäröä. Laiha sinusta kyllä voi tulla, mutta vartalosi lienee suoraa mallia.
Syö salaatteja ja keittoja. Jätä alkoholi, sokeri ja leipä pois. Keskity, että syöt pieniä annoksia, älä napostele aterioiden välissä ja pidä illan viimeisen aterian ja aamiaisen välillä vähintään 12 tunnin tauko.
Mulla toimii aina parhaiten etsiä kuvia kauniista, hoikista ja lihaksikkaista ihmisistä. Kun mulla on kuva siitä, mitä tavoittelen, haluan päästä maaliin. Esim female fitness models haulla googlesta löytyy jo paljon kuvia.
Mielikuvaharjoittelua: mitä teen, kun olen laiha. Millaisia vaatteita käytän, kun olen laiha. Jne.
Ja muista: mikään ruoka ei maistu yhtä hyvältä, kuin laihuus tuntuu :)
Tsemppiä!