Pidätkö tätä naista naisellisena?
Onko mielestäsi kaunis nainen vaikka ei edustakaan ns. nykyistä ihannetta?
Haluaisitko olla yhtä kaunis?
http://www.bauer-nudes.com/catalogue/img/girls_women_with_thick_pubic_h…
Kommentit (20)
sen sijaan kainalokarvat on karmeat.
vähän liian tumma ja karvakas mun makuuni.
kaunis ja oikeasti paljon naisellisempi kuin moni karvaton siiderivalas.
Kaunis ja haluttava nainen.
T. mies
intensiivinen katse ja kaunis olemus
Upeat kulmakarvat sitäpaitsi minusta:) Ihailen myös naisia, joilla on otsaa pitää kainalokarvoja! Itse en mukavuussyystä viitsi, ajelen koska karvattomat kainalot on helpompi pitää puhtaina.
kaunis ja oikeasti paljon naisellisempi kuin moni karvaton siiderivalas.
Kaunis ja haluttava nainen.
T. mies
Olen itse aika paljon samannäköinen, tumma ja vahvat kulmikkaat leukaperät ja kroppakin paljon samaa mallia. Kainalokarvat tosin näin kesäisin ajelen kun käytän hihattomia vaatteita, talvella saavat vapaasti rehottaa.
rehotuksen kainaloihin :D ja vois kyllä nyppiä kulmat näyttää vähän Brezneviltä!
karvat ja jykevä naama. Ei kaunis todellakaan.
Ajeleekohan se kuitenkin viikset joka aamu?
Noista karvoistahan pääsee minuuteissa.
Miehille tiedoksi, että kaikilla naisilla kasvaa kainalokarvat, ei tuossa mitään kummallista ole. Yleensä ne vain ajellaan.
Mun mies kyllä nauraisi jos kasvattaisin tollasen rehotuksen kainaloihin :D ja vois kyllä nyppiä kulmat näyttää vähän Brezneviltä!
paremmin, että olet aika kynnysmatto. Mikset nauraisi sille urpolle takaisin?
Ilmeisesti kaikki miehet eivät tajua, että kainalokarvat kasvaa aikuiselle, ei vain miehelle.
Kainalokarvat itseasiassa eivät ole epänaiselliset. Joillekin ne sopii ja ovat eroottiset.
T. Mies
Enpä ole koskaan ajatellut olevani kynnysmatto jos en kasvata itselleni tuollaista rehotusta tai en panisi pahakseni jos mieheni tuollaisille nauraisi :D:D:D nauran tässä noille itsekin!
mun mielestä kuvassa on mies jolla on tissit.
Kainalokarvat saa ajatettua, se nyt on makuasia (itse en pidä). Muutoin nainen kaunis.
Tosiasia kumminkin on, että kuvan kaunotar on hotimpi kuin 99,9% palstan mammoista tai naisista ylipäätään. Karvat ei kaunotarta rumenna vaan jopa korostaa kauneutta ja luonnollisuutta.
sen tissit voisin ottaa