Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on Vl ja mä en edes kuulu kirkkoon

Vierailija
07.08.2012 |

Mitäpäs tähän sanotte?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että on lähtenyt liikkeestä ja kuuluu ev.lut. seurakuntaan. Ja mä oon syntynyt ev.lut. ja konfirmoitukin, mutta eronnut kirkosta. Maistraatissa mentiin naimisiin eikä mieskään sitten kaivannut siunausta liitolle vaikka olisin siihen suostunut jos olis ollu miehelle tärkeetä.

Vierailija
2/5 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tähänpä näin sanon:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike on voimakkaan yhteisöllinen ja sillä on joitakin opillisia erityiskorostuksia luterilaisuudesta. Tunnetuimpia vanhoillislestadiolaisuuden piirteitä ovat eksklusiivinen seurakuntaoppi, jonka mukaan muut kuin vanhoillislestadiolaiset joutuvat helvettiin, syntien julistaminen anteeksi sanoin "Kaikki synnit anteeksi Jeesuksen nimessä ja veressä" sekä torjuva suhtautuminen muun muassa televisio-ohjelmiin ja televisiovastaanottimen hankkimiseen, elokuvaan ja teatteriin, julkisiin musiikkitilaisuuksiin, kuten konsertteihin, populaarimusiikkiiin, meikkaamiseen, kilpaurheiluun, raskauden ehkäisyyn, homoseksuaaliseen käyttäytymiseen, alkoholin käyttöön ja esiaviollisiin suhteisiin.

Vierailija
4/5 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näit VI?

Vierailija
5/5 |
07.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en käytä alkoa, en ole koskaan kaivannut niitä, uskon Jumalaan mutta en kirkkoon

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän