Koska olet viimeksi joutunut masturboimaan?
Miksi masturboit?
Saitko orgasmin ja kauanko kesti?
Käytitkö välineitä ja missä teit sen?
Kommentit (10)
Eilen masturboin suihkussa ja sain.
Mieheltä saa kerran viikossa. Masturboin melkein päivittäin.
keskellä yötä. En raaskinut herättää miestä, vaikka olisikin varmasti ollut heti valmis. Olen raskaana, niin himottaa koko ajan.
teet? vai miksi kyselet?
no,siksi runkkaan,kun mieheltäni en seksiä saa,koskaan enää vissiin.
saan ja ei kesta kauaa. ihan kättä käytän apukeinona,vaikkakin apuvälineitäkin on.
kyllä tuntuu pahalta,että mies löytyy,mutta se ei halua mua! :(
JOUTUNUT ?
Pakotettunako ?
En koskaan.
JOUTUNUT ? Pakotettunako ? En koskaan.
siis niinkuin seksipuutteessa tms.
Seksielämämme on Vilkasta ja saan siitä täyden tyydytyksen. Masturboinnilla ei ole mitään tekemistä mulla puutteessa olemisen kanssa. Välillä se vaan on mukava hoitaa itse. Teen sen yleensä ihan sormin itse, eikä siinä kauaa nokka tuhise. Itse saan itselleni orgasmin paljon nopeammin kuin mieheni ja monesti voimakkaamminkin. Ei se silti tee seksistä miehen kanssa huonompaa, päinvastoin. Masturboin noin kerran viikossa, joskus useamminkin ja joskus harvemmin.
Ei kai sitä seksin puutten vuoksi tehdä?
Miksi masturboit? Siksi että teki mieli.
Saitko orgasmin ja kauanko kesti? Tietysti! En kellottanut, olisko minuutti.
Käytitkö välineitä ja missä teit sen? Kyllä surisutinta. Omassa sängyssä.
Ei nuo asiat liity toisiinsa minulla.
Ovat seksuaalisuuteen liittyviä asioita, ei toistensa korvaajia.
Miksi? Koska mies ei anna ja teki mieli.
Sain, en ottanut aikaa.
Ihan kotona tein, ei ole tapana mennä kaupan sovituskoppiin räpeltämään..
n21
Kuten otsikosta ilmenee olen poikamies, ikää vähän reilu 50v. Riisuin alastomaksi, ensin olin sängyllä selälläni penis erektiossa, kostutin sitä syljellä ja vedin käteen, sitten käännyin vatsalleni ja hinkkasin vehkeitä patjaa vasten kuvitellen että panen naapurin nuorta rouvaa. Sainkin kunnon siemensyöksyn ja pienen orgasmin ähisten ja läähättäen.