Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nainen jää keski-iässä sinkuksi eikä enää koskaan seurustele, niin

Vierailija
06.08.2012 |

miten yksinäistä sellaisen elämä sitten mahtaa olla kun lapset lähtevät kotoa jne. Onko kukaan seurannut sivusta sellaisen elämää? Mietityttää se kun en millään kestäisi enää elämääni mieheni kanssa, ja tiedän että tuskin koskaan enää ryhtyisin seurustelemaankaan. Ajatus houkuttelee, mutta epäilen että rupeaa kaduttamaan lopulta ja tulee aivan helvetin yksinäistä.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

että harva harrastus pystyy korvaamaan parisuhteen ja perheen. Ehkä sellaiset ihmiset jotka pystyy solmimaan tosi syviä ystävyyssuhteita on eri asia, mutta ap ei oikein kykene avautumaan kenellekään. Että ihan takuulla olisin lopulta sairaan yksinäinen. Niin yksinäinen, että kannattaa sietää huonoa parisuhdetta?

Voi luoja. Tuota kutsutaan läheisriippuvuudeksi. Ei ole tervettä takertautua parisuhteeseen.

Vierailija
22/24 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffebulla kirjoitti:

Jos parisuhteeseen lähtee yksinäisyyden pelosta niin siinä on jo vääristä syistä menty yhteen.

Suurin osa ihmisistä on siis parisuhteessa vääristä syistä. Menetkö tämän kertomaan heille?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpö höpö!

Olen 53 ja erosin pitkästä avioliitosta 6 vuotta sitten. Samalla ovenavauksella lähti lapsetkin omille teilleen.

Olen nauttinut joka hetkestä, kun SAAN olla yksin! En kaipaa yhtään ketään, en tunne oloani yksinäiseksi vaan olen joka päivä onnellinen yksinelämisestä. Ei konflikteja, ei kompromisseja, ei enää ketään, joka pahoittaa mun mielen tai omansa. 

Heiloja on kuuden vuoden aikana ollut, mutta joka kerta herään aika nopeesti tajuamaan, miksi on niin paljon parempi olla yksin. Nyt olen päättänyt, etten ota edes noita heiloja yhtäkään enää vaan elän tätä tyytyväistä elämääni yksin.

Vierailija
24/24 |
26.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, mitä teit n. 30 vuotta sitten. Mieti, kuinka pitkältä (tai lyhyeltä) aika sieltä nykyhetkeen on tuntunut ja sitten mieti 30 vuoden päässä olevaa tulevaisuutta. Koetko, että olet onnellisimmillaan, jos tuo miehesi tulee olemaan kaikki ne vuodet hyvin läheisenä elämässäsi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme