Jatkotarina (kun kerran eroottinen on poistettu!)
Kommentit (45)
ja esiin pompahti suurin kulli, mitä olen eläissäni nähnyt. Se repäisi hänen housujensa vetoketjun huis helvettiin ja puski ulos öiseen ilmaan. Vähän aikaa ilmaa haisteltuaan kulli kietoutui miehen jalkojen ympärille kampittaen hänet maahan. Mies huitoi käsillään ja kaatui. Kulllin päästä avautui pieni suu, joka puri itseltään varren poikki. Kulli oli nyt vapaa! Se lähti kiemurtelemaan minua kohti katua pitkin ja...
olinhan vasta äskettäin selviytynyt edellisestä telkkarilupatarkastajasta =)
Lisäksi olin nähnyt juuri elokuvissa leffan tappajakullista...
Ennen kuin ehdin vastata tv-lupatiedusteluun, paikalle ajoi ambulanssi, joka vei miehen ja itsenäistyneen elimen mennessään. Lähdin jatkamaan matkaa.
mutta, hetkinen... en ollut jättänyt valoja päälle!
Kurkistin olohuoneen ikkunasta sisään. Talo oli täynnä alastomia miehiä, jotka selvästikin etsivät jotain.
Mutta, yksi näytti tutulta!
Nimittäin, väkijoukon keskeltä häämötti
Vauva-lehden keskustelupalstan sensuroija!
" nyt kaikki vaatteet päälle, tai soitan poliisit"
Miehet vastasivat kuin yhdestä suusta: " Me olemme poliiseja."
Samassa pihaan ajoi auto, jonka tunnistin naapurin ökyrikkaan Penan uudeksi Opeliksi.
joten lähdimme kaikki samantien työntämään, käynnistämään ja tarjoamaan varaosia Opelin onnettomalle omistajalle.
" työnnä suohon jo se helvetin ooppeli.." (rafaelin enkelin sävelellä)
Nyt kyllä penan ooppeli sai elämänsä kyydit!
...niin kesken autontyönnön pihalle ilmestyi teleportti, josta asteli esille nainen, joka esittäytyi Galaktiseksi Kleopatraksi.
opelin öljynkatjuisen höyryn aiheuttaman kyynelvuodon harhakuvaksi ja päädyimme " Kleopatran" viinanhuuruisten lähentely-yritysten kohteiksi.
...erään alastoman miehen taskussa pirahti soimaan kännykkä. Soittaja kertoi, ettei Vauva-lehden keskustelupalsta ole tarkoitettu jonninjoutavien jatkotarinoiden kirjoitteluun.
Mies komensi muut miehet kohti länttä, koska heidän täytyi lähteä pistämään stoppi väärinkäytökselle.
minä, kännykkämies, naapurin Pena ja Kleopatra.
Pena tahtoi esitellä meille uuden talonsa
niukin naukin mahduimme kaikki sen veneen alle kerralla.
Penan vene oli tosin erittäin kivasti sisustettu!
Bongasin myös niitä marimekon unikko-servettejä joka puolelta!
Niitä oli verhoina, mattona, päiväpeittona ja pöytäliinana...
kaupasta. Nyt Pena esitteli servetit ja jotta saimme niihin tuntumaa kunnolla niistimme niihin klyyvarilliset. Naapurin mies kävi myös paskalla venee takana ja pyyhkäisi unikoihin.
Hän oli seurannut minua varmasti grilliltä, jolla olin käynyt hakemassa ruokaa suolaisennälkääni.
Miehen silmät kiiluivat oudosti, kiihdytin askeleitani huomaamattani. Käännähdin taas katsomaan taakseni ja näin että mies kiihdytti tahtiaan myös...