Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko oikeasti vastuussa varatun miehen moraalista?

Vierailija
06.08.2012 |

Mukava varattu mies on pitkään piirittänyt. Tähän mennessä olen torjunnut kaikki yritykset, sillä en halua sotkeutua varattuihin.

Mutta mies perusteli hyvin. Hän haluaa seksiä ja minä haluan vakipanon. Mikä on siis ongelma? Hänellä on ollut myös muita avioliiton ulkopuolisia suhteita.

Nyt sitten mietin mitä teen. Olenko oikeasti vastuussa hänen moraalistaan ja valinnoistaan? Hänen perheestään ja avioliitostaan?

Toki voisin yrittää etsiä toisen, mutta tarjolla olisi nyt tuttu ja turvallinen, helppo ratkaisu.

Neuvoja? Paheksuntaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tiedät miehen olevan varattu, niin moraaliltaan moitteeton nainen ei ryhdy suhteeseen.

Vierailija
2/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

saman tuomion kuin mitä rikoksesta?

Jokainen meistä on enemmän tai vähemmän yllytyshullu, varsinkin jos on kyse omasta ilosta, hyödystä, nautinnosta jne. Jos emme ollenkaan tukisi toistemme valintoja, niin eläisimme todella karmeassa maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain omasta moraalistasi. Et ole mitenkään vastuussa miehen valinnasta. Voit tehdä kuten haluat kunhan olet valmis kantamaan vastuun seurauksista.

Minullakin oli usean vuoden ajan seksisuhde varattuun ja se toimi ihan hyvin.

Vierailija
4/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän se moraalikysymys ole vain miehen asia. Onhan sullakin mietittävänä haluatko elää moraalittomasti vai et.

Vierailija
5/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta sinä tiedät mihin olet ryhtymässä, et ole puhdas pulmunen. Vastaat seurauksista.

Vierailija
6/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse epäröit, älä lähde hommiin varatun kanssa.

Mutta turhaan mammat täällä vaahtoa tällaisista kysymyksistä. Jotkut pettää , jotkut ei.

Vierailija
7/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa-aa.. ihmettelen enemmän miten SINÄ pystyt alkamaan jonkun kakkosnaiseksi? Miten SINÄ haluat ottaa vastaan munaa, jota mies on juuri uittanut vaimonsa *ssa?

Mä en pystyisi.

Mutta vastaus: et tietenkään ole vastuussa muidne tekemisistä, jokainen on omistaan. Eli määrittele onma moraalisi ja se, haluatko olla perhettä rikkomassa.

Vierailija
8/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tiedät toimivasi moraalisesti väärin. Mitä se tekee itsetunnollesi, arvokkuudellesi, vapaudentunteellesi, kun joudut koko ajan miettimään, että milloin paljastut ja mitä siitä seuraa. Mietit enemmän sitä mitä suhde tarkoittaisi miehelle ja hänen perheelleen, ja hyvä on että mietit. Muista miettiä myös sitä, että ettei vaikutukset ole sinullekaan pelkästään positiivisia.

Vierailija
9/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä alkaa sitten semmoinen suo ettei loppua näy.

Vierailija
10/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, mutta samassa tilanteessa. Minun vapaudentunnettani ja itsetuntoani pelkästään kohentaa, että vielä keski-iässä joku piirittää minua ja kokee viehättäväksi, ja että siis vaihtoehtoja on. Ei minun tarvitse tyytyä omaan mieheeni vaan pysyminen liitossani on vapaa valinta. En myöskään pelkää paljastumista, koska en usko oman liittoni päättyvän siihen (tästä on miehen kanssa puhuttu) ja vaikka se päättyisi, ei se olisi maailmanloppu. Ei minulla ole oikein mitään menetettävää.

Ainoa, mikä minua estää, on se, että piirittävällä miehellä on vielä alaikäisiä lapsia toisin kuin minulla. Jos hän jäisi kiinni vaimolleen, vaimo voisi esim. käyttää lapsia kiristyksen välineenä tyyliin ellet lopeta, et saa enää koskaan nähdä lapsiasi. Tilanne olisi ikävä miehelle ja hänen koko perheelleen.

Vierailija
11/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviorikosta ei ole enää vuosikymmeniin ollut olemassakaan.

Vierailija
12/12 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten miksi yököttäisi ajatus siitä ? Sama se onko vaimo vai yhden yön juttu , kenen jäljiltä saa. Kyllähän jokainen peseytyy. Voi teitä , löysätkää vähän nutturan nyörejä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme