Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voi ymmärtää miksen saa muuta kuin panoseuraa

Vierailija
06.08.2012 |

miehistä. Hauskanpitoon ja seksiin kyllä kelpaisi mutta muuta vakavampaa ei... Pidempiaikainen miesystävänikin osoittautui pettäjäksi hiljattain, oli vedättänyt minua aivan täysin; esitellyt suvulleen jne ja salassa pitänyt peliä muiden naisten kanssa. Olen todella ahdistunut asiasta. :(

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitappa kuva kun olet lähdössä baariin. Arvaan että näytät huoralta.

Vierailija
2/42 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 21:26"]Oon 29v ja en oikein tykkää itseäni kovin paljon vanhemmista miehistä ja kyllä noi kolmikymppiset ukot sorry vaan on vielä aikamoisia playereita - tai naimisissa.

[/quote]Väärä sanamuoto. Ne ovat playereita, jotka ovat vapaita vielä kolmekymppisinä. Ja tämä koskee eritoten naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sama ongelma!

Kaverit sai aina pidempiaikaista seuraa ja minulle tuli vain niitä seksiehdotuksia. Johtuisko siitä, että olen blondi...

Vasta yli kolmekymppisenä löysin elämäni miehen, jonka kanssa seksiäkin oli vasta vajaan kuukauden päästä tapaamisesta.

Tsemppiä!

Vierailija
4/42 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko paikka on väärä, baari, netti tms. Ihastut miehessä vääriin asioihin: ulkonäkö tms.

Suostut hauskanpitoon ja seksiin ennen muuta.

Vierailija
5/42 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ne ovat jo kimpussasi kun vaatimattomampi mies vasta miettii, että kannattaisko tuota lähestyä.

Vierailija
6/42 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes tajusin, että kyse on miellyttämisen tarpeesta. Lähdin liian helposti juttuihin mukaan.

Tajusin, etteivät miehet arvosta minua, jos en arvosta itseäni.

Eivätkä ne arvosta yhtään enempää mutta todennäköisesti vähemmän, jos annan heti persettä.

Nykyinen mieheni sanoo joskus baarissa, että olipas helpon näköinen nainen, vaikka mun mielestä näytti ihan normaalilta. Mieheni sanoi, että toisista vaan näkee naamasta, että niiltä saa ihan saman tien, jos haluaisi.

Vierailija
7/42 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kaverillani oli sama tilanne kun oli blonditukka.

Vierailija
8/42 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehessä, vaan johonkin joka hänessä sytyttää ja kiehtoo. Perinteinen kiiltokuvamies ei kiinnosta. Ehkä sitten hakeudun ja ajaudun liian renttuun seuraan. ap.

Vierailija
9/42 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Vierailija
10/42 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä heti. Tuntuu, ettei sillä ole väliä milloin seksiä jonkun miehen kanssa on. Silti lopulta huomaan ukon soittelevan vaan kun haluaa panoja. ap.

Vierailija
11/42 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripustaudutko? Annatko itestäsi erilaisen vaikutelman kuin haluat antaa?

Vierailija
12/42 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kivaa. Eka treffeilläkin. Mutta seksi sotkee ajatukset ja toinen voi haluta vain hauskanpitoa. Kun lopettaa seksinharrastamisen huomaa kuka haluaa olla muutenkin kuin vain sängyssä. Hauskaa voi olla kenenkaa vaan, mutta parisuhde ja arki vaatii enemmän. Itseltä. Sitä toisen arviointia.

Vierailija
13/42 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehessä, vaan johonkin joka hänessä sytyttää ja kiehtoo. Perinteinen kiiltokuvamies ei kiinnosta. Ehkä sitten hakeudun ja ajaudun liian renttuun seuraan. ap.

Renttu on renttu on renttu vaikka voissa paistaisi.

Vierailija
14/42 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panoseuraa en saa mistään, sitoutujia ja isäehdokkaita taas tulee joka tuutista. Missähän vika tässä?

Vierailija
15/42 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko helppoja. Niin helppoa (:)) se on.

Miehet eivät arvosta naista, jolta saa helposti seksiä. Eivät ole koskaan arvostaneet, eivätkä tule koskaan arvostamaankaan: vaimoehdokkaaksi ei harkita naista, joka on jalat levällään puolikkaasta sanasta ja hymystä. Sellaista voi nusaista nopeasti, ei viedä alttarille.

Nykyaika ei tässä suhteessa ole millään tavalla erilainen menneistä vuosista.

Vierailija
16/42 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panoseuraa en saa mistään, sitoutujia ja isäehdokkaita taas tulee joka tuutista. Missähän vika tässä?

Löytyy halukas reppumies70@gmail.com

Vierailija
17/42 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettet vaan kuvittele..ja usko  juoruihin

Vierailija
18/42 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vasta karmeaa onkin, kun ei saa seuraa kumpaankaan.

Vierailija
19/42 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2012 klo 17:14"]

miehistä. Hauskanpitoon ja seksiin kyllä kelpaisi mutta muuta vakavampaa ei... Pidempiaikainen miesystävänikin osoittautui pettäjäksi hiljattain, oli vedättänyt minua aivan täysin; esitellyt suvulleen jne ja salassa pitänyt peliä muiden naisten kanssa. Olen todella ahdistunut asiasta. :(

[/quote]

Oot varmaan sitten läski. TÄllä palstallahan on opittu, että läskejä piiritetään sen takia, että niiltä saa helposti pillua, ei muun takia. Sen tähden hoikat ja normaalipainoiset eivät voi vetää puoleensä muuta kuin miehiä, jotka haluavat perinteistä romanttista parisuhdetta, ja nähdä vaivaa naisensa eteen. Eli tällaiset ongelmat eivät koske kuin läskejä.

Vierailija
20/42 |
28.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin kyllä sänkyyn heti ekana iltana. Nyt yhdessä jo yli 17 vee. Ei se siitä ole kiinni vaan siitä, että sattuu tarpeeksi "oikea" tyyppi kohdalle - niitä kun on todellakin jokaisselle tosi monta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme