Miehet ja luottamus
Tuoreessa suhteessa mennään ystävinä tunnettu vuoden alusta ja nyt 3kk parisuhdetta. Ihan luottamuksen reunoja hipoen, kannattaako tässä sotkea itseään enää enempää tohon mieheen vai potkaisenko pihalle.
Mies luulee että minä huijaan häntä, sanoo aina kun parisuhteen jatkuvuudesta puhutaan että minä huijaan tyhmää ja vedätän häntä. Onko toi vain pelkoa, näin suhteen alkuvaiheessa? Jotenkin tuntuu että miehen on kovin vaikeaa uskoa suhteeseemme?
Miehellä on myös naispuolinen ystävä joka tuntematta minua, haukkuu ja nimittelee mua aina kun hän on miehen kanssa tekemisissä. Tai lähettelee haukkumaviestejä puhelimeen tai faceen.
Olen pyytänyt että tämä nainen tulisi tutustumaan minuun, haluaisin oikeasti oppia tuntemaan miehen ystävät. Ja miespuolisiin ystäviin olenkin tutustunut, mutta tämä nainen vain sanoo että olen kateellinen/mustasukkainen hänelle ja miehen mieliksi haluan tutustua häneen. No, mun ei ole koskaan tarvinnut tupata kenenkään ystäväksi, jos musta ei ole tykätty ja olen päättänyt jättää tuon ystävän mielipiteineen omaanarvoonsa. Mutta mies tuntuu tykkäävän tästä ystävästään ja kuuntelevan naisen mielipiteitä musta.
Annanko miehelle aikaa oppia luottamaan siihen että olen tosissani hänen suhteen vai pistänkö pihalle, heti?