Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsekkäät, toisten tasavertaisia oikeuksia polkevat ihmisillä on itsellä ongelmia!

Vierailija
06.08.2012 |

"minä ensin, kun minulla on pieni pertti tässä kärryssä"

-anteeksi vain, mutta et ole lapsesi kanssa yhtään sen etuoikeutetumpi käyttämään julkisia palveluita tai omaamaan erilaisia käyttäytymissääntöjä, kuten väistäminen tai etuileminen jonossa.

"minun pitäisi saada aamuvuoroja, kuin minulla on Kaija ja Keijo kotona silloin"

- lapsia omaavat ja ei lapsia (vielä) omaavat eivät ole eriasemassa toisiinsa verraten. Jokainen on työpaikalla saman arvoinen ja samat oikeudet.

" meidän, meidän, meidän pikku Justiinalla tuli pieru tänään ja valui makeat oksennukset pitkin poskea"

- joo teillä on lapsi, entä sitten? Niin monella muullakin ja jokainen kakkaa ja pissaa ja oksentaa joskus. Ei siis ole puheenaiheena se kiinnostavin aihe.

"voi kamala, kun noi naapurit juhlii ja soittaa musiikkia ilta 10-11 asti, aivan kamala juttu. Kamalia nuoria jotka ei osaa käyttäytyä"

- anteeksi vain, mutta jokaisella on oma elämänvaiheensa, kaikilla oikeus olla nuori ja riehakas tai perheenäiti tai vaikkapa mummeli. Kunhan yöaikaan muistaa hillitä volyymiä. Naapurin lapset menee 8 nukkumaan, muiden ei tarvitse eikä ole omassa kotona tai muuallakaan velvollisuus elää naapurinperheen kellon mukaan. Eivät muut ihmiset elä jotain toista asukasta varten. Jokaisella oikeus Omaan elämään häiritsemätt muita.

Lapsiperhe ei ole maailman napa missään, eikä hallitse muita ihmisiä. Jos nuorten illanvietot ärsyttää ennen 10, niin ei ne teidän rääkyvät kakaratkaan niin suloisia ole. Se, ken ääntä päästää, hyväksykää muidenkin elämän ilot ja äänet.

Ylipäätänsä sellainen ylimielinen käytös muita ihmisiä kohtaan on itsekästä ja epäoikeudenmukaista.

Kenenkään elämä, oli lapsia tai ei, ole yhtään tärkeämpää kuin toisten. Kaikki me olemme ihmisiä ja saman arvoisia.

Yleisesti vielä sellainen huomautus, että oltiinpas missä vain, niin teidän vauva tai lapsi ei mene oman perheen, lemmikkien eikä kenenkään läheisten edelle. Sehän on selvää kaikilla, myös lastenhoitajilla. Vaikka luulisitte, että muiden mielestä se teidän irmeli on maailman napa, niin ei muuten pidä paikkaansa. Kyllä jokaiselle oma perhe ja läheiset on tärkeintä, siinä ei muiden vauvoilla tai lapsilla ole mitään tekemistä.

Meille meidän rakkaat eläimetkin on tärkeämpiä ja rakkaampia, kuin tuntematomat lapset. Omituistahan se olis jos omat läheiset tuntemattomiin lapsin nähden olis vähemmän tärkeitä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidit eivät tosiaan osaa huomioida muita ja luulevat olevansa jumalia, kun omistavat lapsia. Näkevät vain itsensä ja lapsensa ja luulevat olevansa parempiarvoisia kuin muut.

Minulla on poika ja kasvatan hänestä hyvän ihmisen ja kunnioittamaan muita. En ylpeile asialla vaan se on ihan normaalia elämää. Olen hyvä ystävä minun kaikille ystävilleni ja arvostan heitä.

Monet äidit eivät kunnioita muita ihmisiä ja vaativat itselleen ja lapsilleen oikeuksia ja polkevat samalla muiden oikeuksia.

Äidit vähättelee muiden elämää, varsinkin niiden joilla ei ole vielä niitä lapsia.

Äidit myös ihmettelee sitä, miksi joillekkin omat lemmikit on ns.lapsia.

Siinä saa ihmetellä, tietää ainakin tekevän jotain hyvää, kun antaa hyvää ja rakastavaa kotia viattomille lemmikeille, jotka tarvitsevat ja ansaitsevat rakkautta.

Vierailija
2/3 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuo viestin sisältö oli sitten niin ylitsevuotavaa katkeruutta, että kyllä tässä se ongelmissa piehtaroiva ihminen taitaa olla ap itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös? Kuule sitten kun sulla on lapsia, naapureiden jokailtainen bilettäminen alkaa kyllä vituttamaan. Meilläkin se loppuu viimeistään klo. 23 vaan mitä se hyödyttää, kun lapset menevät tunteja aiemmin jo nukkumaan? Meteli on kovaa ja usein nuoret juovat myös, eli humalaisten karjumiset ja tömähtelyt kuuluvat kivasti läpi muuten hiljaisessa talossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi neljä