Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa!! Työnhausta...

Vierailija
06.08.2012 |

Pakko jonnekin avautua, kun tuntuu, että pää räjähtää tämän työnhaun kanssa. Valmistuin keväällä ammattikorkeakoulusta, mutta töitä ei vain löydy, kun ei ole työkokemusta. Alkaa mennä usko jo itseeni, kun aina tulee tieto, ettei sinua valittu tai yrityksistä ei muuten vain kuulu jälkikäteen enää mitään.

Toisiin töihin olen "ylikoulutettu", joten yrityksiä ei kiinnosta sen vuoksi. Toisiin taas ammatin puolesta olisi pätevyys, mutta kun ei ole työkokemusta "oikealta" alalta. Kaiken lisäksi minulla on lapsia, joten senkään vuoksi ei löydy töitä. (tätä ei tosin lue cvssä)

Voisin olla toisaalta lasten kanssa myös kotona, kun ovat niin pieniä, mutta toisaalta taas tuntuu, että töitä "pitäisi" tehdä, jotta saan sitä työkokemusta, että voin joskus olla työkokemuksen puolestakin pätevä.

Enää en ole kartalla, miten montaa paikkaa olen hakenut. Alkaa tuntua siltä, etten enää jaksa edes yrittää. :(

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se selittää miksi työkokemusta ei ole ja vastaa kysymykseen siitä, jäätkö heti työpaikan saatuasi pois.

Vierailija
2/4 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eiköhän koulutus, joka loppui keväällä, selitä sen, etten ole ollut työmarkkinoilla. En näe siten syytä, miksi ne lapset tulisi cv:ssä olla.

Ja, miksi jäisin heti pois?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus joka loppui keväällä. Et siis ole ollut opiskelun ohella töissä esim. ilta-/viikonloppu- tai kesätöissä? Lapset selittäisivät tämän. Muuten vaikuttaa laiskalta/tyhmältä.

Et jää heti pois (=jää äitiyslomalle) koska lapset on jo hankittu.

Vierailija
4/4 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus joka loppui keväällä. Et siis ole ollut opiskelun ohella töissä esim. ilta-/viikonloppu- tai kesätöissä? Lapset selittäisivät tämän. Muuten vaikuttaa laiskalta/tyhmältä.

Et jää heti pois (=jää äitiyslomalle) koska lapset on jo hankittu.

Olen ollut. Väärä ala edelleen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan