Missä sellaisessa paikassa olet käynyt, jossa "kukaan muu" ei ole käynyt?
Listataan tähän toisen ketjun innoittamana paikkoja, jotka ovat luonteeltaan ehkä vähän epätyypillisempiä matkailukohteita. Mulla Caracas, ei varmasti harvinainen matkailukohde, mutta jollain tapaa aika omaperäinen.
Kommentit (671)
Aksaray, Izmit, Sapanca, Adapazari, Ankara, Jalta.
Pellolla Dallasissa, jossain siellä Southforkin kupeessa.
Japanin ns. sisämeren kalastajasaarilla, jotka edelleenkin elävät vanhaan tapaan...kalastusveneissä toki vimpaimet viimeisen päälle, mutta meri määrää rytmin. Vanhat tavat, uskonto, uskomukset ja pienten, pinta-alaltaan rajallisten saarien luonto on voimissaan.
Vierailija kirjoitti:
Bagdad. Mosul. Anderstorp. Utsjoki. Mo i rana. Tärnaby. Trondheim. Alta. Aschafenburg. Rüdesheim. Klein welzheim. Seligenstadt. Onkamo. Karhunpesäkiven karhunkolo. Kerojärven karhutarha. Glitzerstüpchen.
Trondheimissa monta kertaa ja siinä lähellä olevassa Skognissa myös!
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="25.01.2015 klo 21:16"]
Olen myös uinut Kuolleessa meressä. Hassu tunne oli.
[/quote]
Juu, samoin, olen "uinut" Kuolleessa meressä. Olin siellä muistaakseni vuonna 1998.
Minä vuotta myöhemmin!
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="31.01.2015 klo 21:30"]
Beetlehemissä Israelissa, Jeesuksen syntymäpaikalla.
ps. en ole ns. uskovainen
[/quote]
Minä myös, samoin kuin about kaikki Suomen uskovaiset.
Ja minä, mutta en siksi että olisin uskovainen vaan siksi että olin lähistöllä rauhanturvaajana.
Kourajärven rannalla Virroilla. Olen käynyt järven kallioisen rannan puolella.
Vierailija kirjoitti:
Beirutissa.
Minä olen! Ja muuallakin Libanonissa, mm. Jabal Marunissa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 10:39"]Mauritiuksella ja Madacascarilla [/quote] Minäkin olen ollut Mauritiuksella. Vastaan Libanon. Aika harva av:n naisista käynyt, otaksun, miehiä useampi.
Minä olen käynyt Libanonissa, olin siellä vuoden. Ja olen nainen.
Petroskoissa yövyin useamman yön paikallisessa opiskelija-asuntolassa. Oli elämys.
Vierailija kirjoitti:
NASAlla
Kuussa?
Pikkumulkussa olen käynyt. Järvi Kainuussa siis.