Paljonko naimisiinmenosi maksoi?
Ja otitteko häitä varten lainaa?
Mihin rahat meni?
Paljonko vieraita?
Tahdon tietää kaiken :D
Kommentit (14)
Ero maksoi paljon enemmän. Mieti tarkkaan mitä olet tekemässä.
Mun kukkakimppu, morsiusneidon kimppu ja miehen rintakukka yhteensä n. 50 €, sormukset yhteensä 130 €. Elikäs vähän reilu 200 € koko paketti. Vieraita 0, seurakunta tarjos kakkukahvit, jotka juotiin yhdessä papin kanssa. Vihkimisen jälkeen tultiin kotiin, tehtiin iltapalaa, pestiin hampaat ja mentiin nukkumaan :D :D
Naimisissa ollaan jo, häät on vain pitämättä. Paikka on varattu ja kirkko siunausta varten.
Lainaa kysyn, koska kaksi viime aikoina naimisiin mennyttä ystävääni ovat ottaneet lainaa. Tai toinen otti rahat asuntolainasta ja toinen ihan lainaalainaa, mietin vain että onko se jotenkin yleistä :D
Kovin pienellä budjetilla ootte suurin osa suoriutuneet, WAU!:)
Sen verran maksoi mun sormus. Maksoikohan maistraatissa naimisiin meneminen jotain virkamismaksuja? En muista. Ajokortin uusiminen tais maksaa 40 e.
Joo, ei häitä, ei vieraita, ei lainaa.
Ei todellakaan otettu lainaa. Mieluummin oltaisiin jätetty häät(juhlat) väliin.
Raha meni pääasiassa juomiin ja ruokiin. Hääpaikan saimme ilmaiseksi.
Ruuat teimme alusta lähtien itse (siskoni isolla avustuksella) kuten myös koristeet.
Vieraita nelisenkymmentä.
Sormus mukaan luettuna n. 500e.
Ei tarvittu lainaa. :D
Yli puolet meni mun vihkisormukseen, mies käytti kihlasormusta vihkisormuksena. Sitten mun mekko, kampaus ja ruuat oli loput hinnasta.
Vieraita taisi olla loppujen lopuksi 16.
Minä olisin halunnut karata naimisiin, mies halusi perheensä paikalle, joten kutsuttiin sitten minunkin.
noin 20t. Ei otettu lainaa. Isäni maksoi koko lystin, paitsi sormukset jotka eivät sisälly tuohon hintaan.
Rahat meni ruokiin, juomiin (jäi todella paljon yli, vaikka oli hyvin harjaantunutta porukkaa vieraana), sormukseen (750e), mekkoon (silkit 150e + teko 500e), kampaukseen, miehelle teetettyyn liiviin puvun alle, kenkiin (250e) jne.
Vieraita oli n. 130.
mitä nimenmuutos maksaa - muutin omaa etunimeäni samalla.
Mutta hääjuhla ruokineen, tiloineen, vieraineen jne, sekä hääpuvut, auto, korut ja häämatka maksoivat yhteensä noin 5000€.
sormus
miehelle puku (joka tuli muuhunkin tarpeeseen)
mun puku
kakku
kukkakimppu
kampaus ja meikki
miehen tukanleikkuu
illallinen ravintolassa
vieraita: 2 ihmistä ja 1 koira
hääyö vietettiin ilmaiseksi tutun mökillä
Sormus ei mukana, sen hintaa kun en tiedä..
Ruoka ja juomat noin 6000e.
Vieraita oli kutsuttu reilu sata, vähän vajaa tuli.
Puku ja kaikki asusteet oli jotain 2500.
Kutsut oli painettu, hintaa en muista.