Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voisitko aloittaa suhteen tai mennä naimisiin uskovaisen kanssa?

Vierailija
05.08.2012 |

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi asua yksinkertaisen tai epärehellisen kanssa.

Vierailija
2/25 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. uskis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kävisi ainakaan seuraavat:

- muslimit

- mormonit

- skientologit

- jehovantodistajat

- harekrishnat

- lestadiolaiset

- helluntailaiset

- adventistit

- luthersäätiöläiset

- nokianherätysläiset

Koska olen saanut elämäni aikana jo ihan riittävästi paheksuntaa ja painostusta liberaalikristityn elämänkatsomuksestani.

Vierailija
4/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakaumuksellisesta kristystä miehestä. Mies on pahoinpidellyt, kiusannut, suorastaan rääkännyt ystävääni. Mutta kas, ei haittaa: miehen mukaan hän on pyytänyt näitä asioista anteeksi Jeesukselta, joten niitä ei ole hänen näkökulmastaan koskaan tapahtunutkaan.

Kiusaa KOKO AJAN. Käyttää tähän lapsia välikappaleina niin, että kaikki ovat ihan raunioina. Muille ihmisille esittää pyhää. Karmea tyyppi! Ja kuten sanottu, vakaumuksellinen kristitty. Pari muutakin diagnoosia voisi antaa (ellei jo annettukin).

Vierailija
5/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellyttäen, että uskonto ei olisi mitään kiihkoilua ja muissa asioissa elämäntapamme olisivat suhteellisen samanlaisia. Harvoin kai uskonnosta käydään keskusteluita, eiköhän tuo kommunikointi arjessa koske suurelta osin rahankäyttöä ja kotitöitä sekä lastenkasvatusta.

Vierailija
6/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi, koska tuskinpa mies siinä tapauksessa suostuisi mahdollisten lastemme uskonnottomaan kasvatukseen.

Vierailija
7/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja asenteesta. Oikeaoppinen kristittyhän kunnioittaa ja rakastaa muita uskontoon katsomatta. Jos mulla ja hänellä klikkais mahottoman hyvin, niin en näe syytää miksi en voisi uskovaan mieheen rakastua.

Oikeastaan semmoinen stereotypia uskovainen sopisi mulle oikein hyvin, en ole ollenkaan tyypillinen suomalainen 'jee perjantai, avataan tölkki' 'jee sauna, avataan tölkki' 'jee juhannus/vappu/ pääsiäinen/nimipäivä/formulat avataan tölkki'.

Vierailija
8/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei olisi liian tiukkapipoinen uskovainen eikä se uskovaisuus juuri näkyisi arjessa.

Vierailija
9/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama, olisiko uskova vai ateisti, niin liian vahva ehdottomuus ja toisen aatteiden kyseenalaistaminen (silloinkin kun ne eivät vaikuta ratkaisevasti yhteisiin tekemisiin) ovat asioita joita en toisessa jaksa. Oli sitten rento ateisti tai rento uskova niin en näe ongelmaa suhteessa. Kunhan kumpikin saa elää omatuntonsa mukaan ja ilman huomauttelua ja nälvimistä.

Vierailija
10/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulisi hulluksi mun kanssa. Mä kyseenalaistaisin sen kuoliaaksi. Raamatussa lukee ei ole vastaus.

Vierailija
11/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua kivittyä kuoliaaksi Allahin tahdon takia.

Vierailija
12/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta käännytettyä ei mua saisi. Pitäisin oman maailmankatsomukseni.

Vierailija
13/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian erilaiset arvot.

Vierailija
14/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän mieluummin vapaasti synnissä :)

Vierailija
15/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni on katolilainen.

Vierailija
16/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tulisi hulluksi mun kanssa. Mä kyseenalaistaisin sen kuoliaaksi. Raamatussa lukee ei ole vastaus.

Meillä olisi myös niin erilainen maailmankatsomus/elämänkatsomus ettei suhden vain voisi toimia.

Vierailija
17/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ja mieheni olemme liberaaleja. Hyvin voisin kuvitella meneväni naimisiin meidän kaltaisemme uskiksen kanssa. ;) Fundamentalistin kanssa en menisi, eikä myöskään telaketjuateistin.

Vierailija
18/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muöhemmin mies on luopunut uskostaan, mutta mulla ei ole sen asian kanssa tekemistä. Jos mies on muuten hyvä, se ei haittaa. Sitäpaitsi uskova harvemmin on joku epäluotettava rapajuoppo pettäjä.

Vierailija
19/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvot liian erilaiset. enkä oikein pysty arvostamaan uskovaisia.

Vierailija
20/25 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäli ko. henkilö olisi oikeasti suvaitsevainen ja kunnioittaisi muiden elämänkatsomusta ja mielipiteitä - tosin en tällaista uskovaista ole vielä kohdannut :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan