Minkä helvetin takia uimapukujen pyllynreunakuminauhat
on niin saatanan kireät että uppoaa ikävästi pehmytkudokseen.
Ei ne uimapuvut päältä putoa vaikka olisivat vähän löysemmätkin. Isomma koon ostaminen ei auta mitään, sit puku on kauttaaltaan löysä.
Kommentit (14)
Kannattaa vetää persvakoon ja tussuun ne niin ei jää niitä rantuja pakaroihin.
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa! Ja miksi niiden pitää kulkea vielä keskeltä pakaraa? Näyttävät ihan hirveältä.
No tämäkin. Juuri kokeilin uimapuku, reuna kulki pakaran alla mutta ei sekään paremmalta näyttänyt. Pakara oli pallo.
Mä löysin viime kesänä uikkarit missä on boxerityyppinen alaosa, eli vähän pientä lahjetta. On väljät ja tosi hyvät.
Vierailija kirjoitti:
Mä löysin viime kesänä uikkarit missä on boxerityyppinen alaosa, eli vähän pientä lahjetta. On väljät ja tosi hyvät.
Kokouimapuvun? Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietin ihan samaa! Ja miksi niiden pitää kulkea vielä keskeltä pakaraa? Näyttävät ihan hirveältä.
No tämäkin. Juuri kokeilin uimapuku, reuna kulki pakaran alla mutta ei sekään paremmalta näyttänyt. Pakara oli pallo.
Pallo on parempi kuin halkaistu löllerö.
Minusta puku tuntuu parhaimmalta kun antaa sen takaosan ennemminkin upota pakaroiden väliin.makuasia?
Vierailija kirjoitti:
Minusta puku tuntuu parhaimmalta kun antaa sen takaosan ennemminkin upota pakaroiden väliin.makuasia?
En tiedä kun en oo maistanut. Mielikuva uikkarista pakaroiden välissä tuntuu kyllä ikävältä...
Miksi joku käyttää vielä jotain ysärin kammottavaa persepeittouimapukua? Ostat nykyaikaisen puvun jossa pakarat jäävät paljaiksi niin ei ole mitään ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku käyttää vielä jotain ysärin kammottavaa persepeittouimapukua? Ostat nykyaikaisen puvun jossa pakarat jäävät paljaiksi niin ei ole mitään ongelmaa.
Olen jo ohittanut string-iän. Siksi....
Vierailija kirjoitti:
Paljastelu on naurettavaa. Eri
Iso ja löllö perse. Ne uikkarit mitoitetaan niin että piukkapullyiselläkin ovat suht kireät ja tiiviit eikä muodostu lepattavaa persepussia jonka lahkeista vilkkuu 10 sentin raosta koko takalisto ja joka toimii uidessa jarruvarjona. Isompaan kankkuun se on sit kireämpi ja pehmeään uppoaa syvempään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokouimapuvun? Mistä?
Ei antanut linkittää, mutta prisma, finnwear uimapuku
Vierailija kirjoitti:
Iso ja löllö perse. Ne uikkarit mitoitetaan niin että piukkapullyiselläkin ovat suht kireät ja tiiviit eikä muodostu lepattavaa persepussia jonka lahkeista vilkkuu 10 sentin raosta koko takalisto ja joka toimii uidessa jarruvarjona. Isompaan kankkuun se on sit kireämpi ja pehmeään uppoaa syvempään.
Höpöhöpö. Ihmisen perseposkissa on aina pehmeää, se ei ikinä ole pelkkää lihasta.