Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millainen on olosi, kun olet dominoivan ihmisen seurassa?

Vierailija
05.08.2012 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta. Kavereita myötäilen useammin, asiakkaille olen ystävällinen mutta kerron missä menevät meidän firmamme palveluiden rajat.

Joskus on ihan mukavaa antaa toisen johtaa tilannetta, siinä pääsee helpolla. :D

Vierailija
2/10 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja annan dominoivan henkilön nauttia tilanteesta koko rahan edestä.

Kotona sitten juon kupin kahvia ja henkäisen syvään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kovaääninen, itsekeskeinen, toisia alistava, ylimielinen, ylpeä, mitätöivä, manipuloiva, käskevä.

Mutta jos on muuten ok, mutta haluaa vain päättää asioista ei ahdista tilanteessa niin paljon, voin olla todella joustava jos tyyppi muuten ok.

Vierailija
4/10 |
06.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen toimeen suorasti dominoivien, mutta tarvittaessa myös joustavien kanssa. Jos toisessa ei ole jouston varaa, voin aluksi tehdä niin kuin hän haluaa, kunhan kyse ei ole minua kovasti haittaavasta asiasta (teen esim pienen palveluksen).

Jos huomaan, että toinen aikoo vedättää, kiristää, manipuloida, uhitella tai ei tee ns vastapalveluksia eli vain hyväksikäyttäisi minua, sanon hänelle ihan mitä tahansa haluan, suoraan silmiin katsoen. Jos ei tyyppi hiljene, niin sanon, että haista pee, enkä ole hänen kanssaan enää tekemisissä. Menetän niin vähän, että ei haittaa.

Sanon sen hänelle suoraan, jos käytös on ollut liian julkeaa. Nauran, jos törmään uskomattomaan sekopäähän. Enkä puhu mistään väkivaltaisista sekopäistä nyt.

Yksi oli niin seko, että en sanonut mitään, mutta nauroin jälkikäteen, kun kuuin, että yllätysyllätys, hänen miesystävävänsäkään (ystäväni)ei ollut kestänyt häntä. He erosivat. Ei ollut minulta pois heidän suhteensa, mutta kyllä ymmärsin ja nauroin.

Vierailija
5/10 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee mieli antaa vain dominoivalle ihmiselle tilaa dominoida ja tehdä itsestään pellen. Joskus olo tulee uhmakkaaksi ja silloin heittäydyn myös tyhmäksi ja pistän vähän vettä myllyyn.

Vierailija
6/10 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin olla miten haluan. Jos on laiska olo, voin heittäytyä passiiviseksie eikä tilanne siitä kärsi. Jos olen aktiivisella päällä, dominoiva ihminen antaa hyvää vastusta eikä vedä heti poroja nokkaansa joka pikkuasiasta (tuskin huomaakaan edes voimakkaita vastalauseita).

Vierailija
7/10 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisesti teen tätä, jos dominoiva henkilö on mies. Minusta on jotenkin tosi palkitsevaa saada tällaiselle miehelle jauhot suuhun. ;)

Vierailija
8/10 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja myötäilen jos tulee törmäyksiä, ellei kyse ole todella tärkeästä asiasta. En yleensä vastusta, vaan annan tahallani toiselle tilaa dominoida. Jälkikäteen saatan tuntea itseni huonoksi ihmiseksi ja mielipiteeni vääräksi, kunnes palaan raiteilleni.

Vierailija
9/10 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ärtynyt. Olen nimittäin itse kanssa sellainen.

Vierailija
10/10 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten katson miten se reagoi