Suosittele hyvää kampaamoa Helsingissä?
Olen kyllästynyt nykyiseen hiusmalliini ja kaipaan vaihtelua ja uutta ilmettä. Tuntuu, että nykyinen kampaajani, vaikka hyvä onkin, leikkaa mun hiukset aina siihen samaan tyyliin. Ehkä en osaa tarpeeksi hyvin selittää, mitä haluan.
Olenkin suunnitellut kampaajan vaihtamista, joten suosituksia ja vinkkejä hyvistä kampaajista Helsingissä kehiin, kiitos!
Kommentit (9)
olen käynyt vuosia
voithan kokeilla
jos vielä löytyisi suosituksia, kiitti =)
sekä edullisista paikoista yllättävän hyvä yksittäinen, Viikin Ekasalongissa kampaaja nimeltä Emmi on tehnyt mulle ainakin tosi hyviä värejä ja malleja, ihan verrattavissa kalliiden keskustan paikkojen työnjälkeen.
Tämä tieto tulee varmaan liian myöhään sinulle. Samanlaisilla perusteilla itsekkin vaihdoin kampaajaa pari vuotta sitten. Käyn Hiusmaailmassa ruoholahdessa. Päivi on kampaaja mutta siellä on muitakin. Käy kokeilemassa.
Larjos oli ihan järkyttävä kokemus, puolet päästä meni kirkkaan vaaleaksi, toinen puoli ei. Kampaajan koko kommentti oli "oho".
On kutistunut murto-osaan entisajoista, kun iso osa kampaajia lähti muualle.
Uuden kampaajan löytämistä varten mikään ei oo helpompaa ku Timma palvelu. Sieltä löytää kaikki lähel olevat kampaajat joil on vapaita aikoja muutaman päivän sisäl, ja lisäks näkee muiden käyttäjien arvostelun ni tietää et on hyvä kampaaja. Helpottaa elämää huomattavasti
aka Luova ok, Pin Up hair (Mirva) hyvä, Ias klipp, Noora...
tässä muutama