Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mua riipii ihmiset, jotka ei pysy keskustelussa mukana

Vierailija
05.08.2012 |

Esimerkiksi yksi sukulainen. Jatkuvasti kimeällä äänellä mitää?!?! Kukaa?!?! Että mitä että?!? Missääää?!?! Mitättä?!?

Sitten taas muut ottaa askeleen, kaksi taakse ja auttaa tyypin kartalle. Menee 3 minsaa, joku viittaa edellisessä lauseessa nimeltä mainittuun henkilöön "hän"-pronominilla ja taas. KUKAAAAA?!?!

Perrrrrrrrrrrrr...

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää sellaiset, jotka puhuvat hiljaa ja/tai epäselvästi, eivätkä suostu puhumaan kovempaa, vaikka olisi paljon taustamelua. Ärsyttää koko ajan kysellä että anteeksi, mitä sanoit, en saa selvää. Luulin jo että minulla on kuulossa vikaa, mutta ei, normaali kuulo kun vuositarkastuksessa testattin.

Vierailija
22/44 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

satun vain työskentelemään kunnallishallinnossa, jossa kunnallispolitiikka on siis ihan avainasia. Siltä pohjalta tuntuu aivan uunolta, ettei lue lehtiä, kun kuitenkin valmistellaan asioita poliittiseen päätöksentekoon. Puusilmäistä minusta.

t. joku numero

Kuka nyt hallinnossa työskenteleviä on pitänytkään älykkäinä, kaikkihan te siellä olette joko suhteilla taikka muilla avuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ihmiset, jotka heittävät mielipiteitään ilman mitään perusteluja ja se on siinä.

Esim. "Perheparkit ovat turhia.". Kun kysyt miksi, vedotaan vaan, että se on mielipide ja omahyväinen ilme päälle. Perustelut? Keskustelua?

Koska kyllä mua kiinnostaa tietää esim juurikin miksi jonkun mielestä perheparkit ovat turhia.

P.S.en käytä perheparkkeja

Vierailija
24/44 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää saman tyyppinen asia.. Yksi sukulainen ei pysy aiheessa ja sen vaihtumisessa mukana.. Esim. ensin puhutaan liukkaista teistä ja sen jälkeen monen mutkan kautta siirrytään siihen, millä tavalla piparitalon seinät on kiinnitetty/koristeltu.

"Tänä vuonna liimattuun ne seinät sulatetulla suklaalla kiinni. Oli aika näppärä homma."

"Ihan hyvä idea. Pitääpä itsekin ens vuonna testata..."

"Juu, sai siinä varovasti ovelta autolle köpötellä, kun ei yhtään sepeliä oltu taloyhtiön pihaan laitettu."

Vierailija
25/44 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

satun vain työskentelemään kunnallishallinnossa, jossa kunnallispolitiikka on siis ihan avainasia. Siltä pohjalta tuntuu aivan uunolta, ettei lue lehtiä, kun kuitenkin valmistellaan asioita poliittiseen päätöksentekoon. Puusilmäistä minusta.

t. joku numero

Kuka nyt hallinnossa työskenteleviä on pitänytkään älykkäinä, kaikkihan te siellä olette joko suhteilla taikka muilla avuilla.

Jos olet tämän takia jäänyt virantäytössä rannalle, kunnallahan tästä voi valittaa ja valtiolla kannella. Ei tarvitse olla edes asianosainen.

Vierailija
26/44 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka miten yrittää sanoa, että tämä on mielipiteeni, niin työkaveri vaatii koko ajan perusteluiksi faktaa. Kuka on sanonut noin, missä tutkimuksessa tuo on todistettu jne.

On hankala keskustella, kun ei saa sanoa, että perheparkit ovat turhia.

Totta kai kaikki möläytykset pitää perustella. Et taida olla kummoinen keskustelija.

Vierailija
27/44 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

minua ihmetyttää se, miten vähän esim. työtoverini seuraavat yhteiskunnallisia asioita. Turha avata mistään ajankohtaisesta asiasta keskustelua, kun kuittaus tulee heti: "en seuraa politiikkaa" tai "en lue lehtiä".

Edelleen, vihaan tyhmiä ihmisisä

T. nelonen

Ja sinäkö oasaat tyhmyyden määritellä. Luulisi, että noin fiksuna osaisit kirjoittaa "minun mielestäni tyhmiä".

Vierailija
28/44 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaisin väittää, että kaikista ärsyttävimmät ovat sellaisia, joista näkee etteivät he syystä tai toisesta osaa tai pysty keskittymään! Ensimmäisen lauseen ajan kuunnellaan ja ollaan mukana, yhtäkkiä aletaan pokkana selaamaan puhelinta eikä reagoida enää, vasta kysyttäessä henkilöä nimeltä hän palaa takaisin planeetalle tietämättä, mitä olit juuri hänelle puhunut! Argh.

Toinen todella ärsyttävä (jos äskeinen on top 3:ssa sijalla yksi, niin tämä on sijalla kaksi) piirre on sellainen, että puhut jostain joka ei syystä tai toisesta miellytä keskustelukumppania, en keksi elävää esimerkkiä tähän hätään, mutta sanotaan että puhut ongelmasta puolisosi kanssa, niin keskustelukumppani ihan pokerina keskeyttää lauseesi aloittamalla puhumaan jostain aivan täysin muusta aiheesta, vaikkapa ruuhkabusseista. Sitten oot aivan hämmentyneenä, että eikö hän kuullut mitä sanoin ja kokeilet vielä keskustella asiasta, niin sama tapahtuu uudelleen, aletaan puhumaan päälle aivan toisesta asiasta. Tai ehkä vielä pahempaa, toisen yrittämän jälkeen ei keskeytetä tai avata uutta aihetta, vaan ei puhuta mitään. Katsellaan ikkunasta ulos tai huokaillaan omiin varpaisiin.

Kolmanneksi ärsyttävimmät ovat mmmmmitääää, kukaaaaaa, misssssä kimittäjät.

Vierailija
29/44 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalista älykkyyttä osoittaa se, että osaa pitää yllä keskustelua ja johdatella keskustelut sellaisille aihealueille, joihin kaikki seurassa olevat voivat osallistua ja huomioida kaikki osallistujat tasonsa mukaan.

Sosiaalisuutta ei ole se, että muista piittaamatta puhua pälättää omaa asiaansa ja runnoo läpi niitä aiheita joista itse haluaa keskustella vaikka muilla ei olisi aiheeseen mitään sanottavaa.

Vierailija
30/44 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaalista älykkyyttä osoittaa se, että osaa pitää yllä keskustelua ja johdatella keskustelut sellaisille aihealueille, joihin kaikki seurassa olevat voivat osallistua ja huomioida kaikki osallistujat tasonsa mukaan.

Sosiaalisuutta ei ole se, että muista piittaamatta puhua pälättää omaa asiaansa ja runnoo läpi niitä aiheita joista itse haluaa keskustella vaikka muilla ei olisi aiheeseen mitään sanottavaa.

Eli jos puhut kahden kesken parhaan ystäväsi kanssa ihmissuhdekiemuroitasi auki ja ystäväsi on kusipää eikä kuuntele, niin sinä olet sosiaalisesti lahjaton? :D :D Hyvä hyvä..

Vierailija
31/44 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos puhut kahden kesken parhaan ystäväsi kanssa ihmissuhdekiemuroitasi auki ja ystäväsi on kusipää eikä kuuntele, niin sinä olet sosiaalisesti lahjaton? :D :D Hyvä hyvä..

Miten saat samaan lauseeseen parhaan ystävän ja kusipään?

Vierailija
32/44 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten, että on kusipäistä ystävältä olla kuuntelematta jos toisella on jokin hätänä. Älä ole noin yksinkertainen.

Vierailija
33/44 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siten, että on kusipäistä ystävältä olla kuuntelematta jos toisella on jokin hätänä. Älä ole noin yksinkertainen.

Miksi sinä minulle kiukuttelet? 

Vierailija
34/44 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset joilla on ihmissuhdekiemuroita ovat yleensä hirveän rasittavia. Kuvittelevat kaikenlaista sanottuun keskittymisen sijasta. Ovat yleensä sotkeneet asiansa itse. En lähtisi keskustelemaan vaan jättäisin vastasmatta puhelimeen.

Vierailija
35/44 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset joilla on ihmissuhdekiemuroita ovat yleensä hirveän rasittavia. Kuvittelevat kaikenlaista sanottuun keskittymisen sijasta. Ovat yleensä sotkeneet asiansa itse. En lähtisi keskustelemaan vaan jättäisin vastasmatta puhelimeen.

Olet varmaan hyvä ystävä! Jos sinulla on joskus huolia, niin et varmasti edes odota että kenelläkään kiinnostaa? :)

Vierailija
36/44 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan hyvä ystävä! Jos sinulla on joskus huolia, niin et varmasti edes odota että kenelläkään kiinnostaa? :)

Minulla ei ole ihmissuhdekiemuroita.

Vierailija
37/44 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Appiukko perskeles on puolikuuro ja myöntää sen itsekin mutta ei silti suostu itsepäisyyksissään hankkimaan kuulolaitetta vaan hän väittää kuulevansa sen mitä tarvitseekin. Paitsi että ei kuule. Mistään keskustelusta ei tule mitään kun ukko huutaa vähän väliä täh, kuulee päin perseitä eikä siltä täältä kuulemistaan sanoista pysty muodostamaan järkeviä lauseita vaan jää miettimään näitä kuulemiaan ja hetken päästä saaattaa kysyä, että jaa kenen koira on kuollut vaikka anopin kanssa olisi juuri puhuttu kinkun paistosta. Eräs toinen puolikuuro kyläili heidän luonaan tässä joulun alla, satuin olemaan paikalla kun ukot huusivat päät punaisina toisilleen eivätkä kai saaneet juuri mitää tolkkua toistensa jutuista. Vieraan lähdettyä appiukko totesi, että kyllä tuo Eikka tarttisi jonkun vehkeen millä kuulisi paremmin.

Vierailija
38/44 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä on aika vaihtaa ystävää.

Vierailija
39/44 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani mamukriitikot ovat taantuneet keskustelijoista jurottaviksi kiroilijoiksi. Ennen puhuttiin tutuista ja perheistä, naisista, keskusteltiin politiikasta, nyt enää Halla-aho sitä ja tätä ja rajat kiinni musuilta öyh öyh öyh. Lopetin jopa sählyn pelaamisen kun "keskustelu" oli raiskauskatsausta ja toisten päälle huutamista.

Vierailija
40/44 |
25.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esimerkiksi yksi sukulainen. Jatkuvasti kimeällä äänellä mitää?!?! Kukaa?!?! Että mitä että?!? Missääää?!?! Mitättä?!?

Sitten taas muut ottaa askeleen, kaksi taakse ja auttaa tyypin kartalle. Menee 3 minsaa, joku viittaa edellisessä lauseessa nimeltä mainittuun henkilöön "hän"-pronominilla ja taas. KUKAAAAA?!?!

Perrrrrrrrrrrrr...

:D Ymmärrän.

Mua taas ärsyttää: toisten keskeyttyäminen (vaikka syyllistyn siihen kyllä itsekin), oudot sivupolut menneiden muisteluun, ihmisiin, joista kukaan paikalla olija ei tiedä mitään ja joilla ei ole mitään yhteyttä käytävään keskusteluun, samojen juttujen toistelu, name droppaaminen, puujalkavitsit ... 

Mutta silti, keskustelut ja väittelyt hyvässä seurassa ovat elämän suola, vaikka ne ei niin täydellisesti aina sujuisikaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan