Surettaa, siskoni laittaa kummilapseni hoitoon alle 2-vuotiaana :(
Tyttö on vielä ihan liian pieni mielestäni :(
Ei ole rahasta kiinni heillä, ei vaan jaksa olla kotiäiti kauempaa. Tiedän ettei sinänsä kuulu minulle, säälittää pikkuinen kuitenkin niin kovasti, kun on itselleni läheinen.
Kommentit (9)
Itsekin aion olla vain 2 vuotta kotiäiti. Ei olisi rahasta kiinni, koska on ihan se ja sama olenko opiskelija vai kotiäiti. En kuitenkaan usko jaksavani olla kolmea vuotta kotona, en ole mikään leikittäjätyyppi. Lähistöllä ei ole ainakaan toistaiseksi muita samanikäisiä lapsia, pitäisi aina lähteä erikseen autolla leikkipuistoon jne jotta lapsi saisi seuraa. Plus haluan saada opintojani taas eteenpäin. Lapsi tulee siis olemaan aika tarkkaan 2v, ehkä 1v10kk kun menee hoitoon.
kai muuta ole tehtävissä kuin hyväksyä asia, tai sitten tarjoudut hoitamaan kummilastasi.
Kyllä lapsi siellä pärjää. Päiväkoti ei ole keskitysleiri, vaan paikka jossa lapsesta oikeasti huolehditaan. Mutta provo kai tämä.
ja kyllä ne pienimmät on monesti aika "heitteillä" siellä :( Kummilapsellani vielä tulee olemaan heti pitkät hoitopäivät, 7-16.
Tietenkään en voi asialle mitään, mutta jonnekin piti saada purkaa suruani. ap
Onhan hän kummilapsesi. Mutta ei varmaan sinulle sovi sellainen järjestely?
Sinkkunaiset on parhaita lasten kasvattajia.
Lapsen hoitoon vienti on siskosi perheen päätös ja turha sinun on siitä pahoittaa mieltä.
Sinkkunaiset on parhaita lasten kasvattajia. Lapsen hoitoon vienti on siskosi perheen päätös ja turha sinun on siitä pahoittaa mieltä.
Jos olisin vielä kotona lasten kanssa itse, ottaisin toki kummilapsen hoitoon, mutta töissä on pakko käydä - siskon ei olisi. :( ap
Elä kuule omaa elämääs ja anna siskos elää omaansa.
aloitti päivähoidon, ollaa kaikki nyt paljon tyytyväisempiä. Lapsi on hoidossa noin 6,5 tuntia päivässä.
Parannuksen aiheutti tiukka päivärytmi, jota itse en pystynyt kotona pitämään :( Mulla ei vaan ole sitä mitä vaaditaan siihen että ruokailut ja ulkoilut ym hoidettaan kellon mukaan. Mä oon liian laiska, veltto ja mukavuudenhaluinen.
Joku varmasti säälii meitä ja pitää mua huonona äitinä. Uskon kuitenkin olevani ihan riittävän hyvä äiti, vaikka en mikään täydellinen olekaan.
Kyllä lapsi siellä pärjää. Päiväkoti ei ole keskitysleiri, vaan paikka jossa lapsesta oikeasti huolehditaan.
Mutta provo kai tämä.