Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hassua, miten joku meille itsestäänselvä asia on niin vieras ulkomaalaisille :)

Vierailija
05.08.2012 |

Olin eilen juhlissa, joissa oli karjalanpiirakoita ja munavoita. Englantilainen vieras meinasi laittaa munavoita ässäkeksille :) Ihana :)

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinalainen kollega söi kaurapuuroa ja kanaa yhdessä.

Itse järkytin vaihto-oppilasperheen äidin saksassa, kun pyysin knödeleiden (jauhoisia perunapullia, keitettyjä) kanssa ketsuppia enkä osannut syödä kokonaista paistettua kalaa oikein.

Vierailija
42/43 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin aamupalalla oli tarjolla isoissa kulhoissa kreikkalaista jugurttia ja hunajaa. Luulin niiden olevan kiisseliä ja kermavaahtoa :) Otin siis lautasen täyteen hunajaa ja pienen nokareen jugurttia. Ihmettelin sitten, miksi minua katsotaan pitkään, mutta selvisihän sekin, kun menin pöytään ja maistoin annostani!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoinaan perheessä virolainen nuori majoitettuna viikon verran. Hän ei koskaan ollut nähnyt juustohöylää, eikä osannut käyttää sitä.

Kun en osannut käyttää sähkökäyttöistä leipäveistä :D se oli siis sellanen sähkövatkaimen kokonen valkonen pönikkä, missä oli sahalaitanen veitsi päässä, ja se laitettiin käyntiin ni se toimi vähä ku moottorisaha siihen leipään :) En ollut ikinä edes tajunnut kaivata leipäveitseen säkömahdollisuutta :D

Olin siellä vaihtarina ja perheessä leikattiin leipä aina sillä sähkökäyttöisellä vempeleellä. En paljon leikellyt leipää siellä, kun en kehdannut kysyä miten se kone toimii... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi