Mikä meni häissäsi pieleen, ruoka, kakku, ohjelma, muu?
Kommentit (9)
mutta toisin kuin oli suunniteltu... Liittyen vieraskirjaan (sotkettiin, kännissä kirjoiteltu höpöjä, piirrelty mitä sattuu, lapset tuhrineet... Ajatuksissani siis oli sellainen kaunis muisto, johon vieraat kirjoittaisivat ajatuksella terveisensä, mutta siitä nyt tuli tommonen =) ), pöytäjärjestykseen (kaasona hääräävä siskoni oli järjestänyt yhden pöydän pariskunnan eri pöytään, kauas alkuperäisestä paikastansa ja tämä aiheutti vähän närää heidän taholtaan mun suuntaani), kakut oli vääränlaisia, ruoka jäähtynyttä yms. mutta eipä niistä tunnelma omalta kohdaltani latistunut.
kakku oli ruma eikä lainkaan sellainen, minkä kuvittelimme tilaavamme (kuvan kanssa).
Hyvältä se kuitenkin maistui.
meillä ei ollut ammattilaisia vaan talkoo"voimat", jotka eivät sitten lopulta niin juuri mitään käytännössä tehneetkään. Ja koska apuväki oli ystäviäni, tärkeintä oli että heillä oli hauskaa.
Oma mokani tietysti, olin kuvitellut että noutopöytä melkeinpä hoitaisi itse itsensä, mutta toisin kävi. Kaikki ei mahtunut kerralla pöytään, eikä kukaan oikein muistanut täyttää tarjoiluastioita. Osa ruuista löytyi keittiöstä vasta niin myöhään ettei niitä enää ollut mitään järkeä enää laittaakaan tarjolle. Kylmät ruuat ehtivät lämmetä ja lämpimät jäähtyä, ja suurin osa juomista päädyttiin juomaan enempivähempi huoneenlämpöisinä, lajiin katsomatta.
Tähän kyllä panostaisin enemmän näin jälkiviisaana. Vaikka sinänsä ihan hauskaa kyllä olikin.
"pöytä hoitaa itse itsensä"
Ylipäätään se että häävieraillaan teettää töitä on ala-arvoista.
Häissä pitää olla palkattua ammattitaitoista henkilökuntaa niin laittamaan ruokaa kuin tarjoilupuolellekin.
meillä ei ollut ammattilaisia vaan talkoo"voimat", jotka eivät sitten lopulta niin juuri mitään käytännössä tehneetkään. Ja koska apuväki oli ystäviäni, tärkeintä oli että heillä oli hauskaa.
Oma mokani tietysti, olin kuvitellut että noutopöytä melkeinpä hoitaisi itse itsensä, mutta toisin kävi. Kaikki ei mahtunut kerralla pöytään, eikä kukaan oikein muistanut täyttää tarjoiluastioita. Osa ruuista löytyi keittiöstä vasta niin myöhään ettei niitä enää ollut mitään järkeä enää laittaakaan tarjolle. Kylmät ruuat ehtivät lämmetä ja lämpimät jäähtyä, ja suurin osa juomista päädyttiin juomaan enempivähempi huoneenlämpöisinä, lajiin katsomatta.
Tähän kyllä panostaisin enemmän näin jälkiviisaana. Vaikka sinänsä ihan hauskaa kyllä olikin.
Mentiin maistraatissa kaksin naimisiin, todistajat sieltä virkansa puolesta. Sen jälkeen valokuvauksessa ja sitten kaksin syömään hyvin ja vähän juomaankin. Oli lähes täydellinen hääpäivä meillä :)
Lapset olivat isovanhemmilla hoidossa.
Siitä ei vaan tullut mitään vaikka anoppi maksoi meidät tanssitunneillekkin (joista me kyllä lusmuttiinkin..)
Kaksi pökkelöä ladattuna kahdella vasemmalla jalalalla..näky oli surkea
Kirjoittajahan nimenomaan myönsi tehneensä itse virheen ja olevansa sitä mieltä että tärkeämpää oli että kaverit viihtyivät kuin että tarjoilu onnistui täysin.
Av:lla ei saisi näköjään koskaan myöntää mitään virheitä itsessään, kaikkien mokienkin pitäisi aina olla muiden vika...
Miten voi joku toimia noin tyhmästi
"pöytä hoitaa itse itsensä" Ylipäätään se että häävieraillaan teettää töitä on ala-arvoista. Häissä pitää olla palkattua ammattitaitoista henkilökuntaa niin laittamaan ruokaa kuin tarjoilupuolellekin.meillä ei ollut ammattilaisia vaan talkoo"voimat", jotka eivät sitten lopulta niin juuri mitään käytännössä tehneetkään. Ja koska apuväki oli ystäviäni, tärkeintä oli että heillä oli hauskaa. Oma mokani tietysti, olin kuvitellut että noutopöytä melkeinpä hoitaisi itse itsensä, mutta toisin kävi. Kaikki ei mahtunut kerralla pöytään, eikä kukaan oikein muistanut täyttää tarjoiluastioita. Osa ruuista löytyi keittiöstä vasta niin myöhään ettei niitä enää ollut mitään järkeä enää laittaakaan tarjolle. Kylmät ruuat ehtivät lämmetä ja lämpimät jäähtyä, ja suurin osa juomista päädyttiin juomaan enempivähempi huoneenlämpöisinä, lajiin katsomatta. Tähän kyllä panostaisin enemmän näin jälkiviisaana. Vaikka sinänsä ihan hauskaa kyllä olikin.
Kaikki onnistui. Tai jos joku moka tuli, sitä ei enää muisteta eikä muistella. :) Oli ihana päivä!