Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on keräilijä...

Vierailija
05.08.2012 |

Meillä on n. 300 kirjaa, n. 500-600 elokuvaa ja noin 3000-4000 sarjakuvalehteä. Lisäksi meillä on kymmenittäin lautapelejä, tuhansia magic -pelikortteja, kymmeniä postimerkki-keräilykansioita, 200-300 cd-levyä ja n.100 lp-levyä.

Mitäs sanotte tästä? ARvatkaapa onko säilytysongelmia???

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiatonta tekstiä.

Ainoastaan joku rajoittunut hoitoyksikkö

voi pitää normaalikeräilyä sairautena.

Ongelma vasta kun siihen liittyy kotieläinten laiminlyöntiä tai 

hygieniasyitä. Kaikki tuntemani miehet keräilevät jotain kuka autoja, kuka bongaa lintuja,kuka matkustaa eri kohteissa,kuka ostaa kalliita kirjoja tai kerää leffoja.

Mielestäni naiset ostavat liikaa vaatteita,meikkaavat liikaa ja katsovat hömppäohjelmia.Toki pidän että naiseni meikkaa ja pukeutuu kauniisti.

Keräily,perhosten tekeminen,kalareissut yms. ovat harmitonta joskin aikaa ja rahaa vievää  sillä keräilijät eivät istu kapakissa ja kittaa kaljaa.

Monesti keräilijämiehillä hyvä koulutus ja tulot samoin poikamainen innostus asioihin. Töissäni suunnttelemme aina miten saamme salaa hankittua

kalliita ostoksia ettei vaimoväki saa selville,kallis avokela on aarre jota naiset eivät ymmärrä samoin tietyt leffat täytyy omistaa kuten vinyylit ja kirjat.=)

Vierailija
22/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kerää mitään erityisesti, mutta mulla on lp- levyjä joku 3000 ja cd- levyjä 1700. Tykkään kuunnella musiikkia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
27.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ei ole varsinaisesti keräilijä, mutta hän on poisheittorajoitteinen. Mulla on kyllä sanani sanottavana siinä, koska olen meidän perheen siivous- ja järkkäysvastaava. Autotallin siivoukseen en puutu, mutta sieltä ei sitten löydykään mitään. Mun filosofia on etsiä tavaroille paikat heti, mies alkoi kaksi vuotta tässä asuttuamme miettiä tavaroille paikkoja autotallissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme