Sibeliusryppyjen täyttö
Paljon maksaa pk-seudulla? Kauan vaikutus kestänyt? Kokemuksia?
Kommentit (14)
vastata vaikkei edes tiedä mistä puhutaan...
siis mitkä helvetin sibeliusrypyt? ootko ihan ite lanseeranu tän termin?
en tiedä pk-seudulla, täyteaineiden kesto on yleensä n. vuoden verran (itsellä ei ole sibbe-ongelmaa vaan olen ottanut muuhun ongelmaan.).
Ajattele, kuinka monta hyvää vastausta jää antamatta sellaisilta, jotka ovat kyllä botoxia tai restylania käyttäneet, mutta joilla ei ole aavistustakaan siitä, mikä on "sibeliusryppy".
Itse en ole ikinä tuota kuullutkaan vaikka näköjään google kyllä taas selvittää asian minullekin.
on kyllä ihan yleinen termi ja sen tietävät varsinkin ne jotka on käyttäneet pistohoitoja.
saa useimmiten tasoittumaan pelkällä Botox hoidolla, jos hoidon tekee tarpeeksi nuorena. Hinta riippuu suorituspaikasta, maksanee n.400 €
yleissivistykseen kuuluu tietää tuo termi.
Ihan tosi?
Kai me ollaan sitten rypytöntä populaa, kun en ole ikinä kenenkään kuullut tuota käyttävän, en edes kauneushoitolan väen, jonka kanssa olen kyllä muista ryppyasioista puhunut.
Plastiikkakirurgi ei suositellut mulle botoxia otsaan, koska rypyt on kuulemma niin ohuota, että niihin ei vaikuta ja enken muuta siksi, että botox saa yläluomen roikkumaan. Min tapauksessa pahentaisi alkavaa raskasta yläluomea. Täyteaineita ei voi ohuosiin ruppyihin laittaa.
Luotan tähän kirurgiin, koska teki mulle huolella nätit huulet.
Olen ahlerasti kuorinut otsaa ja sibeliuksia olen hoeronut, se madaltas ryppyjä. Huonosta tavasta kurtistaa kulmia pitäisi päästä eroon, rypyt siloittuisi. Olen 37, joten rypyt ei ole kovin syviä vielä.
Ärsyttää ptan rypyt erityisesti vaikka ovat ohuota niitä on tiheäsdä korkeassa otsassa.
on ihan normaali termi, löytyy ihan kuvan kera vaikka Rolf Nordstöm-sairaalan nettisivulta.
Voi taivas tuota virheiden määrää viestissäni, sorry.
I padi käyttö hieman harjoitusvaiheessa.
Ihan tosi?
Kai me ollaan sitten rypytöntä populaa, kun en ole ikinä kenenkään kuullut tuota käyttävän, en edes kauneushoitolan väen, jonka kanssa olen kyllä muista ryppyasioista puhunut.
Mutta kyllä tuo on ihan yleinen termi. Aika outoa, jos joku ei ole siihen oikeasti törmännyt.
kommenttisi osoitti vaan typeryytesi.
Eikä noi botox- ym hoidot ihan älyttömän yleisiä ole. Että jos todellakin kuvittelet ihmisten tietävän termin sitä kautta.. huh.
Kun on Sibeliusleivokset, niin jotenkin yhdistin se ruokaa. esim. jotain lettusia tms.
siis mitkä helvetin sibeliusrypyt? ootko ihan ite lanseeranu tän termin?