30-vuotias mies ja 43-vuotias nainen, mitä OIKEASTI ajattelet?
Tämä ei ole mikään typerä provo, vaan keksin muodostaa tästä tänne kysymyksen kun näin tuon toisen ketjun.
Kommentit (33)
on 35-50v ikäluokkaa. Itse olen 36 mutta koska näytän huomattavasti nuoremmalta (17-28 on luultu)niin en ole vielä hoteimmillani vaan tulen kuulemma vaan hotimmaksi vanhetessani:D Superhottiksia on mieheni mielestä ne Todella upeeta-näyttelijät nykyään, Jutta Urpilainen, Heidi Hautala, Kaisa Liski, Vappu Pimiä... Mieheni on 27v ja jonkunlaisia suhteita ollut 20v vanhempiin naisiin.
Että puhu vaan omasta puolestasi. Ei kaikki miehet ole kuten sinä.
VIIMEISTÄÄN silloin, kun kurppa on viisikymppinen. Mieshän on silloin vielä vasta alle neljänkymmenen, ja alkaa silmiin särkeä vaimon vanheneminen. t: Mies 35
että toivottavasti ovat näitä pariskuntia, jotka eivät halua yhteisiä lapsia - ja ettei mies niitä halua enää kenenkään muunkaan kanssa.
Meillä suvussa isän veli jäi tahdottaan lapsettomaksi, kun meni naimisiin paljon vanhemman naisen kanssa. He siis tosissaan yrittivät sitten lasta niin kauan kuin se vielä naisen iän myötä oli jotenkin realistista, mutta aika loppui kesken.
Kyseessä uskovaiset, joten erokaan ei ole ollut vaihtoehto.
kun itse en ollenkaan haluaisi olla sen paremmin itseäni paljon vanhemman kuin nuoremmankaan kanssa.
Ensiajatuksen jälkeiset fiilikset riippuisivat sitten ihan siitä parista.
on 35-50v ikäluokkaa. Itse olen 36 mutta koska näytän huomattavasti nuoremmalta (17-28 on luultu)niin en ole vielä hoteimmillani vaan tulen kuulemma vaan hotimmaksi vanhetessani:D Superhottiksia on mieheni mielestä ne Todella upeeta-näyttelijät nykyään, Jutta Urpilainen, Heidi Hautala, Kaisa Liski, Vappu Pimiä... Mieheni on 27v ja jonkunlaisia suhteita ollut 20v vanhempiin naisiin.
Että puhu vaan omasta puolestasi. Ei kaikki miehet ole kuten sinä.
VIIMEISTÄÄN silloin, kun kurppa on viisikymppinen. Mieshän on silloin vielä vasta alle neljänkymmenen, ja alkaa silmiin särkeä vaimon vanheneminen. t: Mies 35
Parikymppiset voi olla pirun hyvännäköisiä, mutta jos elämässä palaset eivät ole vielä loksahtaneet kohdilleen, se näkyy hermostuneisuutena ja epäluuloisuutena. Kolmenkympin jälkeen osataan relata...
Ei mikään paha, itse olen 30v mies, umpipähkään ihastunut 49v naiseen joka on ikäisekseen tosi fressi.
En tietenkään oleta että hänestä olisi elinikäiseksi kumppaniksi, mutta mitä ihastuksellensa voi.
On se parempi katsoa kuin katua, ja mielummin ihastun vanhempaan naiseen kuin alle 18v,
koska se jo puhuttaa, siinä on niin raju ikäero, vanhempi nainen on jo kokenut kaikkea,
ehkä pikkuyrityksen henkilöstöpäällikkö tai oman yrityksen pomo.
Ikä on vaan numeroita ! :D
Nauttikaa elämästä.. kuka tykkää mistäkin.
Jos parin lapsiluku on täynnää (vaikka kummallakin lapsia edellisistä suhteista), niin en ajattele mitään. Mutta jos vanhempi nainen alkaa väkisin vänkäämään vielä lasta nuoremmalle miehelle, niin se lähinnä mietityttäisi.
Ajattelen, että siinä on naisella käynyt tuuri. Itse N50, parisuhteessa samanikäisen miehen kanssa, ja mies on kieltäytynynyt seksistä totaalisesti jo yli 10 vuoden ajan.
En ajattele oikein mitään. Kiva että ovat löytäneet toisensa?
Tulee mieleen keskustelu parhaan englantilaisen kaverini kanssa netissä:
Mies 29v + 1v: It's not perfect but I take what I can get.
Kaveri: That's pretty much our philosophy on women.
Mies 29v + 1v: lol Good one.
Kaveri seurustelee itseään kuusi vuotta vanhemman naisen kanssa (33 ja 39)
-Mies 29v + 1v-
Mahtaapa olla hyvää seksiä ja paljon läheisyyttä :))
nuorempi mies. Ongelma ei ollut ikäero sinänsä vaan erilaiset elämäntilanteet. Toinen halusi perheen ja lapset, minä olin jo lapseni tehnyt.
Miehille tämä on vähän helpompaa kun ei tarvitse muuta kuin siittää ne lapset, naisen taas pitäisi se lapsi kantaa, synnyttää, imettää.... Ja raskaaksi tulemisessa yli 40 vuotiaana on muutenkin omat haasteensa.