Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oonko outo: mun kissat on mulle rakkainta maailmassa

Vierailija
04.08.2012 |

Ne on ihan yhtälailla perheenjäseniä kuin kaikki muutkin.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin olisi rakastunut akvaariokaloihin, marjapuskaan tai Justin Bieberiin

Vierailija
2/11 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä mun mielestä sama, omat kissansa kuitenkin tuntee ja niillä on omat selkeät persoonallisuutensa, joista voi tykätä.

Minäkin tykkään omista kissoistani paljon, ovat mulle perheenjäseniä ja ikävöin niitä reissussa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet vielä lapsi eikä sulla itselläsi ole lapsia. 4 lasta 3 kissaa enkä niitä todellakaan samalle viivalle laita. Perheenjäseniä toki, mutta ei ole kissat rakkainta maailmassa.

Vierailija
4/11 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kyllä mun mielestä sama, omat kissansa kuitenkin tuntee ja niillä on omat selkeät persoonallisuutensa, joista voi tykätä.

Minäkin tykkään omista kissoistani paljon, ovat mulle perheenjäseniä ja ikävöin niitä reissussa jne.

Vielä kun tiedän omien kissojeni taustan (molemmat tulee ns. huonosta kodista) ja miten ne on kehittyny vuosien varrella ihaniksi persooniksi. Olen iloinen, että pystyin pelastamaan kaksi viatonta pois huonosta kodista ja on ollut hienoa seurata heidän kehitystään kodissa jossa ei lyödä ja heistä pidetään huolta. Molemmista on tullut hellyydenkipeitä persoonia :D

Vierailija
5/11 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niillä on myös luonteet ja niiden voinnista voi olla huolissaan lomareissun aikana. Joku orkideaharrastaja voi vaalia kasvejaan niin hartaasti, että päähän ei muuta mahdu. Mutta on minustaoutoa pitää kissaa yhtä rakkaana kuin vaikka 3-vuotiasta lastaan.

Vierailija
6/11 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ole outo

Vierailija
7/11 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastat tunnetta, että neeläimet ovat sinusta riipuvaisia ja ikään kuin sinun luomuksisasi.

Vierailija
8/11 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoli kissa vanhuuteen. Viikon on itkeskellyt ja masentunut ja onhan se vähän outoa, että on elämänhalu kateissa. Siihen pitää sopeutua, että jossain vaiheessa niistä on luovuttava.

Siskollani kuoli kissa myös viime vuonna ja kaksi viikkoa oli ihan sekaisin ja melkein kuukausi meni ennen kuin pääsi kouluun.

Hänelle jäi kuitenkin yksi kissa ja koira, mutta koirakin on vanha ja oikein pelottaa mitä tapahtuu sitten kun siitä aika jättää.

Hänelle eläimet vaan niin tärkeitä, että menee jotenkin sekaisin, kun niille joitain tapahtuu.

Siskollani on myös lapsia joten ne seuraa vierestä tätä touhua.

Itsellänikin on eläimiä ja meillä oli lapsuudenkodissa aina koiria, joten tiedän minkälaista on kun niistä pitää luopua.

Eläimiä ei pidä hankkia, jos ne inhimillistää esim.lapsiin, koska kyse ei ole tasavertaisuudsta.

En minäkään laita lastani ja koiraani samalle viivalle vaan kyllä se koira on viimeisenä.

Vierailija
9/11 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun tätä alkaa tarkemmin miettimään...mulla on sekä kissa että lapsi mutta en kohtele heitä samalla tavalla vaikka molemmat tärkeitä ja rakkaita ovatkin...saatan esim. ajaa kissan pois sängystäni mutta lastani en, jos kissa viettää yön ulkona, en huolestu laisinkaan mutta lastani en tietenkään ulos yöksi päästäisi...

Vierailija
10/11 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastat tunnetta, että neeläimet ovat sinusta riipuvaisia ja ikään kuin sinun luomuksisasi.

Onnea siitä! Minä rakastan mun kissoja ja on ollut ihana seurata heidän kehitystä. Varmasti olisivat kehittyneet samalla tavalla muussakin hyvässä kodissa.

Vierailija
11/11 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura???

niin en oo Laura.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan