Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hitto että vituttaa maksaa ulkopuoliselle 2000 € hommasta, jonka oma mies voisi hoitaa

Vierailija
04.08.2012 |

jos vaan viitsisi.

Kysymys remontista mökillämme. Mä en pysty tekemään hommaa yksin, koska siihen tarvitaan fyysistä voimaa enemmän kuin minulta löytyy, ja vähintään kaksi ihmistä.

Mies ei suostu auttamaan, koska häntä ei voi vähempää kuulemma kiinnostaa. Hänen puolestaan mökki saa vaikka lahota niille sijoilleen.

Nyt pitää palkata sitten joku ulkopuolinen tekemään. Ja vähintään 2000 € siihen sitten uppoaa, jos se edes riittää. Voin myös kertoa, että tuo raha on mulle hitonmoinen, työtön kun valitettavasti olen!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi pyytää jotain kaveriasi auttamaan, varmaan vähän halvemmalla pääsisit?

Vierailija
2/6 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan sekin jotain, mutta kun miettii että kotona makaa sohvalla mies, joka voisi, osaisi ja pystyisi tekemään koko homman kanssani ilman mitään kuluja, jos vaan VIITSISI, niin ei ihan hirveesti lohduta...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi pyytää jotain kaveriasi auttamaan, varmaan vähän halvemmalla pääsisit?

tai ehtisi. Tarvitsisi siis miehen (voimaa), joka osaa käyttää työkaluja.

ap

Vierailija
4/6 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä oot kateellinen mökistämme, niin tule sinä remonttiavuksi, saat palkaksi viettää siellä vaikka kuukauden.

ap

Vierailija
5/6 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun viivana!

Jos sä oot kateellinen mökistämme, niin tule sinä remonttiavuksi, saat palkaksi viettää siellä vaikka kuukauden. ap

Vierailija
6/6 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun viivana!

Jos sä oot kateellinen mökistämme, niin tule sinä remonttiavuksi, saat palkaksi viettää siellä vaikka kuukauden. ap

mökki sijaitsee keski-suomessa.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi