Kirjoitatteko itse viestinne av:lle?
Vai kirjoittaako joku perheenjäsen tai kotiapulainen niin että te vain sanelette? Itse kirjoitan yleensä kotona yksin, töissä joskus käytän sihteeriä.
Kommentit (12)
koska mun rakennekynnet kuluvat liikaa. Sanelen kotona esimerkiksi miehelle.. joo-o. :D
Sihteerini on lakisääteisellä tauolla joka kestää aamu 8:30 asti.
Sitä vartenhan mulla on sihteeri. Kummallisia kysymyksiä! Kirjoittaako joku muka....?
ja siis voi vittu: Jos näätte täällä yhdys sana virheitä, se on miehen vika. Mä kyllä äännän yhdyssanani ihan putkeen, mutta toi mies ei vaan millään opi kirjoittamaan oikein.
Terkkuja divaanilta.
ja siis voi vittu: Jos näätte täällä yhdys sana virheitä, se on miehen vika. Mä kyllä äännän yhdyssanani ihan putkeen, mutta toi mies ei vaan millään opi kirjoittamaan oikein.
Terkkuja divaanilta.
Itse lojun yleensä porealtaassa, kun sanelen. Myöskin ihan korostan noita oikeinkirjoitusasioita siinä samalla miehelle, koska itseänihän minä hyvänen aika sentään täällä edustan! Samalla minulle tarjoillaan sampanjaa ja mansikoita, se on tuo altaanhoitaja kun sitten sen tekee.
Yleensä pari kundia minun puolestani tääl odotas ota takaapäin nyt ja housut pois sinä joka kirjoitat niin jatketaan siis täällä kirjoittaa saan hieman enemmän aikaa lapsilleni ja hoitajille silloin.
Mies kirjoittaa. Välillä silti ottaa päähän kun melkein joka kerta kun viesti on valmis, niin ukko huutaa jotain "Hei mitä toi viisi plus yksi olikaan? Seitsemän vai kahdeksan?". Ottaa päähän kun pitää sitten kuitenkin vetää sormet pillusta.
kotiapulainen osaa vain englantia :(
PAikallisiin chatteihin ja esim. The Guardianin palstalle kirjoittaa sitten Deepta ja Sanjivani.
Alienit kertovat päässäni olevaan mikrosiruun mitä minun pitää kirjoittaa.
joudun kirjoittamaan itse, kun mies meni nukkumaan, mutta yleensä mies kirjoittaa ja mä sanelen. Mies myös lukee ääneen nää jutut täältä, jotta tiedän mihkä pitää kommentoida.
Mä olen itse divaanilla syömässä viinirypäleitä, ja mies istuu sit työpöydän ääressä jotta kirjoittaessa on parempi ergonomia, sillä kun on se tenniskyynärpää.