Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mistä erilaisista ilmiöistä et olisi tietoinen ilman AV:ta?

Vierailija
03.08.2012 |

Mulle tulee ihan ensimmäisenä mieleen nutraaminen. Kaikenlaista muutakin on, mutta nyt väsymys painaa niin, etten keksi enempää... Kertokaa te!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa oikein sanattomaks.

Vierailija
2/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina jaksaa hämmästyttää kuinka paljon uutta tietoa vanha pohjoissuomalainen saa vanhollislestadiolaisista täältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaa oikein sanattomaks.

Ja perheparkkipaikat? Niistäkin saada joku riita aikaiseksi.

Vierailija
4/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä varmaan ilmiöksi voi kutsua, mutta ilman av:ta en tietäisi kuinka erilailla jotkut voivat ajatella monistakin asioista.

Vierailija
5/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli mulle uusi ja erikoinen asia niin nimenä kuin käsitteenä

Vierailija
6/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joillakin ihmisillä on oikeasti vielä nykypäivänä aito rämemajava alapäässä, että nainen ei ole oikea äiti, eikä varsinkaan synnyttänyt, jos on saanut lapsen sektiolla, että äitiys on epäonnistunut jos ei ole täysimettänyt ainakin 6kk, mielellään 1v ja tehnyt kaikkia soseita itse.. Nämä nyt tuli ekana mieleen..

Ainiin joo ja se että anaaliseksi on sairasta ja perverssiä ja siitä menee ulosteen pidätyskyky ikuisesti, jo kerrasta.. Ja että kaikilla av-mammoilla on toosa vaan kiristynyt jokaisen lapsen myötä. :D

Niin joo ja kaikkien mies tienaa ainankin 5000€/kk ja kellään ei ole velkaa vaikka mammat makaa hoitovapaalla/kotiäitinä vuosikausia..

Vierailija
7/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten se, että lapset pitää hoitaa kotona tasan 3-vuotiaiksi ja tavisperheiden pitää asua kalliissa ok-taloissa yli varojensa (samalla tietty kun hoitavat niitä lapsiaan kotona).

En tiennyt myöskään, että vl:t saavat ihmisissä tällaisia tunteita liikkeelle. Olen itse seudulta, jossa ei vl-ihmisiä juurikaan ole, joten ilmiö mulle täysin tuntematon.

Varmaan on muitakin, mutta tässä ne mitä tulee mieleen.

Vierailija
8/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lainkaan niin paljon huomiota :D

Tero

Vierailija
9/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se myös että pimpinkarvat pitää ajaa pois. Ei olis tullut mieleen ilman av:tä.

11

Vierailija
10/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei tehon ensiapuhoitaja: onko ollu revenneitä suolia paljon tänä kesänä?

Vierailija
11/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niinkään se, että paljonko lapset nukkuvat.

Tero

Vierailija
12/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis että sotkuisissa kodeissa on väkivaltaa ja päihteitä, koska Alibin jutuissa on kuvia sotkuisista kodeista, joissa on juopoteltu ja tehty veritöitä. Näin ollen siisti koti suojelee lasta pahalta ja sotkuinen koti siis altistaa sille.

Vierailija
13/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ajelematon alapää noloa.

Lisäksi en ole tiennyt, että kaupassa kuuluu kytätä ihmisten ostoksia ja raportoida siitä täällä, erityisesti jos kyse on ylipainoisista.

En myöskään ole tajunnut olevani wt, kun asun Itä-Helsingissä.

Maahanmuuttajiin kohdistuva viha jaksaa hämmästyttää myös.

Vierailija
14/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alibi-koti-termin oon myös kuullut täältä! Käytän sitä aina, kun koti on erityisen huiskin haiskin, samoin se oli käytössä sinä masentavan pitkänä ajanjaksona, kun koiramme opetteli rakonhallintaa ja mattojen sijasta lattialla oli sanomalehtiä.

Ap

Vierailija
15/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aikaisemmin tiennyt, miten paljon hyvinkoulutettuja ja varakkaita väheksytään, pidetään materialisteina ja aivan kuin eivät tuntisi empatiaa huonompiosaisia kohtaan. Olen yllättynyt, miten tietämättömiä ihmiset ovat muista kuin omista kaltaisistaan.

Vierailija
16/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tama on minulle taysin kasittamatonta.

Vierailija
17/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta av:lla kuulin että vanhemmat eivät eläessään saa antaa varallisuutta lapsilleen. On ehdottomasti parempi odotella perinnönsaantia vanhempien kuoltua.

Vierailija
18/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äläkä vastaa että käytä hakua. Käytin jo mut ei niistä saanu tolkkua.

Vierailija
19/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tullut vastaan, esimerkiksi wt ja mamupatja. Minä en tiennyt, että tässä maassa on niin paljon peiteltyä vihaa erilaisia lähimmäisiä kohtaan (pakko sen on olla peiteltyä, muutenhan täällä hakattaisiin toisia kadulla jatkuvasti). Samoin omien lasten oheiskasvattajia vihataan silmittömästi. Lastensuojeluilmoituksia tehdään niin, ettei tässä enää uskalla normaali ihminen lapsia tehdäkään.

Se, mihin törmäsin ensimmäiseksi tälle palstalle eksyessäni joskus, oli se, että kylpylöiden yhteissaunojen ainoa tarkoitus oli esitellä ja katsella toisten sukupuolielimiä ja rintavarustusta. Myös uimahalleissa ilmeisesti istutaan vain tuijottelemassa muita.

Enkä olisi koskaan törmännyt Teroon :)

Vierailija
20/59 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olisi varmaan tiennyt muuten moloista ja tiketeistä ilman AV:ta. Täällä maaseudulla niitä ei niinkään käytetä, ja kun asuin Helsingissä, mulla ei ollut lapsia, joten en tullut kiinnittäneeksi kakaroiden suojapukuihin (kuten äitini niitä nimittää) huomiota.

Ap