Mitä pidit Jenni Aholan asuntomessutalosta?
Kommentit (15)
oli kyllä tyylikäs ja pramea mutta kaukana kodikkaasta. Enkä kyllä tajua miten siinä voi pienten lasten kanssa järkevästi asua kun joka paikka tehty lasista, korkeakiiltoisesta laminaatista, valkoisesta yms.
kivempi kuin kuvista etukäteen katseltuna. Voin kuvitella, että jopa kodikas sitten, kun siinä oikeasti asutaan. Ehkä vähän turhan iso ja sokkeloinen kuitenkin, turhaa käytävätilaa jne.
siinä talossa oli tyyli ja kodikkuus osattu yhdistää.
Minä pidin talosta. Pohjaratkaisu selkeä ja toimiva. Sisustus valoisa ja viihtyisä, ei turhaa roinaa ja ripellystä. Ehkä hiukan liian valkoinen, jos itse asuisin siinä.
Yllätyin itsekin että pidin ko. talosta. Lehdestä sain aivan toisenlaisen mielikuvan siitä - hienostelevan ja tärkeilevän.
se oli todella upea, todella pramea. Muiden kanssa allekirjoitan sen, että erityisen kodikkaalta se ei tuntunut. Siltikin, voisin muuttaa kyseiseen taloon ihan koska tahansa - kyllä kodikkuus elämisen myötä tulee taloon :)
valoisaa, valkoista, kiiltävää, tilavaa, helposti siivottavaa ja muunneltavaa. Ihana talo. Meillä on samantyyppinen ja lapsiperheellemme mitä parhain.
tykkään valkoisesta ja kiiltävästä. Tuossa talossa en tykännyt 70-luvun retroilusta. Ne pallokuviot olkkarin seinässä ja oliko ruokapöydän päällä olevat valot. Muuten kiva talo.
Oikeasti rikkaat (esim. Kimi), ei tartte esitellä kämppää.
Ja eikö tällä köyhemmällä Jennillä ole kaksi pientä lasta.
Ei oltu otettu tonttia oikein huomioon taloa suunnitellessa, kun se järvinäkymä ei näkynyt olkkariin eikä päämakuuhuoneeseen. Talo oli siis siinä tontilla väärinpäin. Samoin terassilta ja ulkoporeammeesta oli näkymät naapuritaloihin eikä sinne järvinäkymälle.
Mielestäni paras talo asuntomessuilla, tosin ihan kaikissa kohteissa en käynyt, kun en enää jaksanut. Muuttaisin sinne milloin tahansa. Aivan ihana se poreamme terassilla, ai että olis varmaan ihanaa asua siellä.
Ainut mistä en pitänyt, oli iso peili makuuhuoneessa... olis rasittavaa katsella itseään peilistä, kun tekee "sitä" :D
Enkä kyllä tykännyt sinänsä tontistakaan, kun se oli niin pieni - tämä tosin on toki ongelma kaikissa asuntomessutaloissa. Mutta itse talo - todella hieno!!
Mä tykkään Aholan miehestä, kelpaisi mullekin. :) Ai niillä on iso peili makkarissa? Meillä on myös, mutta se on vaatehuoneessa eli sänkyä vastapäätä olevan oven takana "piilossa".
Yhtä aikaa mun kanssa oli katselemassa taloa joku mallin näköinen nainen, joka mutristeli naamaansa niin kuin olisi nähnyt jotain maailman vastenmielisintä. Hih! Kateus paistoi kilometrin päähän. Talo oli niin hieno, kuin ikinä voi olla, vaikka tontti olikin postimerkin kokoinen.