Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi olla näin yksinkertainen??

Vierailija
03.08.2012 |

Aloitin ystäväni kanssa kuntoilukuurin 1,5 vuotta sitten. Kuntoilimme yhdessä puoli vuotta, jolloin tulin raskaaksi. Sen jälkeen kuntoilu jatkui, kunnes joulukuussa minun piti jo laittaa kuntosalikortti tauolle ja maaliskuussa synnytin. Ystäväni jatkoi kuntoilua.

Nyt olen aloittanut raskauskilojen pudottamisen, joita kertyi 10kg. Pari päivää sitten tapasin ystäväni, joka sanoi...

Ystäväni: Ajattele, aloitimme yhtä aikaa kuntoilun ja vain minä olen laihtunut, sä taas oot lihonnut!

Minä: Niin.. Noh niin taisi käysä.

Ystäväni: Vähän jännä juttu, mitä sä sit syöt?

Minä: Siis mullahan oli pitkä tauko, kun synnytin Annan!

Ystäväni: Niin mut me aloitettiin tämä samaan aikaan!

Jäin sanattomaksi. Eikö ystäväni muka ymmärtänyt, vai enkö minä ymmärtänyt jotain??? Auttakaa!

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, joo, seli seli = )

Mutta sen verran tiedän, että en ole puusilmä enkä edes mustavalkoinen, osaan lukea harmaankin.

t: 1. 7 kg, 2. 21 kg, 3. 5 kg ja 4. 4 kg.

Kakkosraskaus oli todella todella hormonipitoinen raskaus selän järkyttävää aknea myöden ja voi kun maito lensi... Enkä syönyt mitenkään eri tavalla.

Vierailija
22/27 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan mielestä ystäväni siis kommentoi asiallisesti kilojani? Hah, tämän aloituksen vastaukset tuntuu kertovan aika paljon vastaajista! Ei minkäänlaisia käytöstapoja, jos ajattelevat että ystäväni on toiminut oikein.

Niin ja olen ihan normaalipainoinen edelleen vaikka kiloja on enemmän kuin ennen raskautta, kaikilla kun se lähtötilanne ei ole siellä normaali BMI:n ylärajoilla :D

Kiitti teille vastauksista, jotka ymmärsitte mitä kysyin :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni en ole mitenkään kamalan rappiolla, jos nyt tässä vaiheessa aloitan niiden karistamisen.

Ap

Vierailija
24/27 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstahaaskojen kommenteista, näihin painoketjuihin vastaavat aina laihuuspakkomielteiset. Oikeasti se, että raskauskiloja tulee, on ihan normaalia. Toisilla niitä tulee enmmän, toisilla vähemmän, eikä ne syömiset aina mene ihan yks yhteen kertyneiden kilojen kanssa. Myöskään imetys ei todellakaan vie kiloja heti, eikä imetysaikana edes saa laihduttaa.

Vierailija
25/27 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet 4 kk synnytyksestä normaalipainossa ja sulla on suloinen pieni vauva. Se taitaa vähän harmittaa sitä sun kaveria, että olet kuitenkin ihan hehkeä tapaus synnytyksestä ja yövalvomisista ja muista huolimatta. Ei se tyhmä ole, ilkeä vaan.

Vierailija
26/27 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keneltäkään tuollaista kommentointia painostani. Tosi asiatonta.

Vierailija
27/27 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan mielestä ystäväni siis kommentoi asiallisesti kilojani? Hah, tämän aloituksen vastaukset tuntuu kertovan aika paljon vastaajista! Ei minkäänlaisia käytöstapoja, jos ajattelevat että ystäväni on toiminut oikein.

Niin ja olen ihan normaalipainoinen edelleen vaikka kiloja on enemmän kuin ennen raskautta, kaikilla kun se lähtötilanne ei ole siellä normaali BMI:n ylärajoilla :D

Kiitti teille vastauksista, jotka ymmärsitte mitä kysyin :)

ap

Sitä sosiaalista älyä kun ei ole kaikille suotu.. Eivät he ymmärrä =)