Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puutarhani antimet eivät kelpaa kenellekään :(((

Vierailija
03.08.2012 |

Vatut ja herukat jäävät puskiin. Mehukkaisiin herkkuihini eivät koske lapsetkaan :(

Missä vika ja olenko ainoa?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saa tulla poimimaan pois?!?! Vaikka kaupan ilmoitustaululle, päiväkodin seinälle tms. Lapsiperheelle, eläkeläiselle tai työttömälle kelpaisi varmasti. Itse ottaisin mielelläni vastaan marjoja, omiin tarpeisiin tietysti. Vadelmatkin ovat aika kalliita, mutta ah, niin ihania :)

Vierailija
22/26 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sitten täällä valitetaan marjojen kalleudesta ja ulkomaalaisuudesta.

Musta- ja punaviinimarjoista voi tehdä marjapuuroa sekä kiisseleissä käyttää pohjana, vaikka ei mehua joisikaan.

Vattuhillo sokerin kanssa on namia, mutta onhan se kivempa ostaa kaupasta lähes 100% sokerivettä jossa vatun palaset etsii toisiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olet antanut niiden jäädä puskiin homehtumaan! Minäkin olen katsonut naapurin pihaan, ja viinimarjat ovat roikkuneet pensaissa jo varmaan pari viikkoa. Piloillehan ne ovat siinä ajassa menneet.

meilläpäin viinimarjat alkavat vasta kypsymään, ei kannata vielä edes poimia kun alle 10% marjoista kypsiä.

terv. Oulun lääniläinen

Vierailija
24/26 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle vaan kelpais, oispa kiva jos tuntisi jonkun jolla ois marjoja ylimääräsenä.

Vierailija
25/26 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehusta, hilloa, vadelmakiisseliä jne.

Syö itse ja nauti puutarhasi antimista. Olet ne kyllä ansainnut. Jos ei lapsille kelpaa, niin jääpä itsellesi enemmän!

Eivätköhän lapsetkin joskus ainakin maista jos sinä herkuttelet lettuja ja vattuhilloa.

Vierailija
26/26 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

... olisin ikionnellinen, jos saisin puutarhan antimia. Keräisin oikein mielelläni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi