Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten jojoilu pysähtymään?

Vierailija
12.08.2012 |

Olen laihduttanut varmaan 10 kertaa. Ehkä useamminkin :/

Nyt olen pääsemässä tavoitteeseeni jälleen kerran ja olo on hyvä ja helpottunut ja riemukaskin, että se onnistui taas kerran. Mutta toisaalta jo pelottaa, miten kauan tällä kertaa paino pysyy.

Miten ihmeessä saisi jojoilun kuriin?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallisin syy jojoiluun on liian nopea ja tiukka laihdutus. Ihminen jaksaa pitää yllä ankaraa ohjelmaa vain tietyn ajan, minkä jälkeen kun dieetti loppuu, patoutunut nälkä ja ruokahimot saavat kostonsa ja sitä tulee syöneeksi liikaa vaikka olisi päättänyt että dieetin jälkeen kohtuu annoskoot ja terveellinen ruoka.

Patrik Borgin kirjassa rentoa painonhallintaa olisi muuten ihan täsmäasiaa sun ongelmaasi, lainaa vaikka kirjastosta ja lukaise.

Vierailija
2/3 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta laihikset ja muuta elintapasi!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on jo iso askel! Laihduttamisen ongelma on se, että se on kuuriluontoinen. Kannattaa ottaa nyt viimeisten kilojen kanssa elämäntaparemontti myös mukaan. Siis vaikka nostat kalorimääriä lähelle kulutusta ja hitaasti pudotat viimeiset kilot. Näin saat hyvän kuvan siitä, miten paljon voit "normaali" tilassa syödä! Herkuttelut myös kuuluvat elämään ja niiden kanssa painottelu on aika vaikeaa.

Paljon kasviksia ja annoskoot kohtuullisina. Kaikkea voi syödä, mutta kohtuudella!

Olen itse pudottanut 15kg ja nyt olen tavoitteessani. 13kg:n kohdalla aloitin juuri näin, sitä ennen menin isommilla vajeilla. Nyt olen ollut samassa painossa (+-1kg) jo vuoden :D

Muistathan, että suurin paino on ruokavaliolla, mutta liikunnalla saat myös edistettyä painonhallintaa (jos et ala syödä enemmän urheilun päälle ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi